Gå til innhold

Bytte girspake E61 LCI


magnus1982
 Share

Anbefalte innlegg

Aha, har ikke satt meg så godt inn i hva som skal være optimalt mht til tuning. Mange verksted som sier de flusher. Men så fort du spør om det er inkl flushing av kjøler og konverter er det nesten ikke svar og få.

Kan vel greit og få sjekka unormal oppførsel her i trondheim. Og kjøre til østersund hvis det blir aktuelt med bytte

"Priset på byte olja i automatväxellådan ligger på cirka 10.200:- Då är

det inkluderat spolning av lådan samt byte tätningshylsa, som det kan vara läckage ifrån.

Det inkluderar converter samt kylare."

En som stod ved siden av meg på strandveien for og hente femmern sin i går fikk presentert ledningsbrudd og kostnad på utbedring til 25 høvdinger. Får litt angst av og høre sånt.

Forresten peiling på om hva som minimerer sjansen for tøbbel med panoramataket? Ingen bruk i det hele tatt eller lønner det seg og kjøre det opp en gang i blant?

Skjønner ikke hvorfor det er så mange biler som er levert med denne. Har bare sjekka at den funket jeg. Har den alltid lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, 10200,- var jo rimelig stivt. Men men, må man så må man.

 

Jeg var så heldig at min bil har fått utbedret både ledningsbrudd i bakluke, og antenneforsterker samt ny bakluke. Så da sparer jeg mye der.

 

Men det eneste jeg kjenner til om panorama soltaket er at det lekker, og det er jo dreneringslangene bak under bilen som er problemet.

Jeg bruker ikke min enda, men det blir vel mer brukt til sommeren. Det er jo kjempefint med mye lys inn i kupeen ovenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, hvor kommer vannet som går i disse kanalene fra da? Trives best når det er så mørkt som mulig i kupeen jeg :) Fikk tona rutene foran etter jeg kjøpte den. Ble veldig likt resten av rutene bakover. Har lurt litt på om det skal gå an og åpne glassluken fjernkontrollen. Vet du noe om dette? Ser jo egentlig ut som man bare må forberede seg på og flikke litt på kablene etterhvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å åpne glassluken med fjernkontroll om du ikke lager et helt eget system, utenom alt annet. Men det går an å ettermontere åpning av bakluke med fjernkontroll, det har AWT her inne gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...