Gå til innhold

Bytte girspake E61 LCI


magnus1982
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har byttet denne? Min er treg og må av og til settes i drive før den settes i revers. Den vil med andre ord ikke gå fra nøytral til revers. Fikk nettopp tilbakemelding fra Strandveien at denne er deffekt og må byttes. Dette kommer seg på 13 høvdinger :(

Noen som har byttet denne og kjøpt den et annet sted? Evt har peiling på om det er mulig og kjøpe den billigere et annet sted?

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2008 mod registrert første gang sent 2007. Så er nok et år for seint ute. Får bare krysse fingrene og håpe på at det blir lenge til neste gang noe må repareres :/

Har googlet ganske mye uten og finne spes mye om denne. Så feilen er nok ikke så veldig utbredt. Selv om strandveien sier de har bytta en del slike. Jeg har kun vanlig forsikring. Man må vel ha motor og drivlinjeforsikringa til IF hvis man sku kunne få sånt dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sånt litt "reodor felgen opplegg" eller er det noe man kan få verksted til og gjøre? Med fire unger fra 7 uker til femten år og en garasje som brukes til snøfres gressklipper osv har jeg sjelden tid til og gjøre noe sjøl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil nok dessverre ikke få noen normale verksteder til å gjøre slikt, med mindre du finner noen som spesialiser seg på ettermontering av utstyr. Hvorvidt det blir "Reodor Felgen"-opplegg kan jo diskuteres, men så lenge det benyttes originalt utstyr, og eventuelle koblinger og slikt er slik det skal være vil det fungere fint.

Du kan jo forsåvidt også ta kontakt med de som har gjort dette for å høre om du kan få kjøpe den gamle girspaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har manuell selv, så jeg har lite kjennskap til akkurat det, men om du leser gjennom den tråden finner du kanskje noe. Hvis ikke kan du jo spørre i tråden om noen har svar på det.

Du kan også kikke innom bmwcoding.com om det står noe vedrørende dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...