Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare fjærer som trengs? Ikke nye dempere? 
Kanskje jeg er pinglete.... men 40mm virker jo ganske mye ;-)

Skrevet

Ideelt sett så bytter du både fjærer og dempere ja, og aller helst kjøper du justerbart, for da har du jo faktisk muligheten til å velge hvilken høyde du vil ha. fordelen med bare å kjøpe fjærer i første omgang er at du få sett og følt litt på det. Dumt å svi av masse penger på noe du ikke vil ha eller kjøre med.

40mm er nok ikke allverden. På de bildene du har lagt ut her så ser det ut som at bakfjærene dine allerede er ganske slitne og sammentrykte, så jeg vil tippe at den blir omtrent lik det den er nå med 40mm bak, og så litt lavere og mere "plan" med 40mm foran.

Skrevet

Da er tanken kjørt nesten helt tom, og jeg tenker å kjøre opp på Shell og tanke 98 V-power.

Fekzen chipen skal være optimalisert for 95 og høyere.

Er veldig spent på om jeg vil merke noen forskjell.

@Fekzen :-)

Sent from my iPad using Tapatalk

Skrevet

På vei til østlandet på juleferie.

Regner meg som godt skodd med helt nye Nokian Hakka7 piggdekk. Rett før Brokelandsheia får jeg heftig sladd og gjør Piruetter på motorveien. Fra tørr vei, til underkjølt speilblank is på 0,1 sekund.

Slapp unna med mindre skader på bilen, får hjelp til å dra bilen ut på veien, og kjørte videre. Puhhhh....

Trenger dermed ny leppe fremme, og et av tåkelysa knuste. Noen i nærheten av Horten som har en slik liggende?

Sent fra padda ved hjelp av Tapatalk HD

Skrevet

Oi oi.Den plassen er skummel.Holdt på å gjøre det samme akkurat ved 2 felten ved Brokelandsheia.

Pass på så du ikke bulker mer av govogna di.:)

Skrevet

Oi oi.Den plassen er skummel.Holdt på å gjøre det samme akkurat ved 2 felten ved Brokelandsheia.

Pass på så du ikke bulker mer av govogna di.:)

Det var skikkelig skummelt. Heldigvis bare frontleppa som gikk til skogen.

Tok noen Piruetter og manøvrerte så det kostet etter for å unngå alle lyktestolpene.

Bilen stoppet med ræva oppover i grøfta og med en lyktestolpe 30 cm fra bilen på høyre side.

Dette kunne virkelig gått gale, så jeg regner med at jeg ikke hadde trengt å levere lottoen i dag.

Skrevet

I dagslys ser det noe mer omfattende ut en jeg fikk inntrykk av i går kveld.

Av mangel på sted å stå, og manglende kompetanse.

Noen i Vestfold som kunne hjelpe en mann i nød?

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Sent from my HTC One using Tapatalk

Skrevet

Huff,men du kan trøste deg med at det kunne jo gått veldig mye verre.

Å få tak i en støtfanger med lykter til den bilen ,burde vel være greit både prismessig og tilgangsmessig.

Dette ordner seg nok etterhvert

Skrevet

Ja det bør ikke være noe problem å få tak i ny fanger til denne, kanskje litt vanskelig i denne fargen men :) Du skal være glad du kjørte solid gammel tyskerslede, hadde dette være en moderene plastikk bil så skal du se radiatoren også hadde fått seg en knekk. Da kunne du ikke kjørt videre en gang...

Skrevet

Huffda, det så trist ut, men som de andre også har sagt så får du trøste deg med at det kun er støtfangeren din som tok kvelden. Tror ikke det skal være noe problem å få tak i ny fanger, du kan spørre i kjøp&salg-tråden om det er noen som har en liggende :)

Skrevet

Jeg kjøpte et ratt av en knall hyggelig kar her på Bimmers som høgde en e32.Kan se om jeg finner noen gamle Pm er eller tlf til han.Så kan du jo høre med karen om han har noe på lur.Jeg skal se litt senere idag.

Skrevet

Jeg kjøpte et ratt av en knall hyggelig kar her på Bimmers som høgde en e32.Kan se om jeg finner noen gamle Pm er eller tlf til han.Så kan du jo høre med karen om han har noe på lur.Jeg skal se litt senere idag.

Det hadde vært helt supert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...