KLB Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Skrevet Desember 15, 2013 Supert! Har allerede sendt ham en PM Sent fra padda ved hjelp av Tapatalk HD
KLB Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Skrevet Desember 16, 2013 Da har jeg fått på ny fanger og grøftelys med hjelp av DJB88 En flott skjerm fra en 750i i "royal blue". Sent fra padda ved hjelp av Tapatalk HD norbakken reagerte på dette 1
KLB Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Skrevet Desember 17, 2013 Da ble det slik..... Beklager at jeg ikke fikk tatt noen bedre bilder Sent from my HTC One using Tapatalk
KLB Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Skrevet Desember 17, 2013 Og så krøp jeg under dashbord på fører siden...... Noen som vet hva dette er? Sent from my HTC One using Tapatalk
KLB Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Skrevet Desember 25, 2013 Hei, plutselig får jeg ikke åpnet via fjernkontroll. Dette er tydeligvis noe ettermontert. Selve fjernkontrollen virker, men dioden i bilen blinker ikke, og får ikke signal. Alle dører åpnes når jeg bruker selve nøkkelen. Tenkte å komme meg inn under dash på førersiden for å sjekke om det er noe enkelt, men jeg får av en eller annen grunn ikke av dekselet. Noen tips? Sent from my HTC One using Tapatalk Sent from my iPad using Tapatalk HD
carburetion Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Du må ta av nedre deksel på rattstamma. Og så må du opne det hanskerommet som er vist på bilde. Og noken skruer, men det ser ut som at du har skrudd dei ut.
KLB Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Skrevet Desember 26, 2013 Du må ta av nedre deksel på rattstamma. Og så må du opne det hanskerommet som er vist på bilde. Og noken skruer, men det ser ut som at du har skrudd dei ut. Hanskerommet? Dette er på førersiden. Alt under er løsnet. 3 skruer og to klipp nederst. Men den henger i et eller annet helt øverst som jeg ikke finner ut av. Sent from my iPad using Tapatalk HD
sveigis Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Jeg tror det var det deg jeg møtte på e18 i nærheten av Arendal rundt 13.30 tiden.Stemmer det?
KLB Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Skrevet Desember 26, 2013 Jeg tror det var det deg jeg møtte på e18 i nærheten av Arendal rundt 13.30 tiden.Stemmer det? Det kan godt stemme det ja Svært tungt lastet ... Sent from my iPad using Tapatalk HD
KLB Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Skrevet Desember 26, 2013 .... Svært tungt lastet Sent from my HTC One using Tapatalk
carburetion Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Du har da vel hanskerom på førersida. Men det ser ut som at håndtaket er borte?
KLB Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Skrevet Desember 26, 2013 Du har da vel hanskerom på førersida. Men det ser ut som at håndtaket er borte? Aha... Lurte litt på det, og hva det var som manglet. Er det en enkel måte å få åpnet dette på når håndtaket er borte? Jeg har røsket så hardt at jeg er redd for at noe snart ryker Sent from my iPad using Tapatalk HD
carburetion Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Du kan faktisk låse det hanskerommet med nøkkel, så det er ikkje sikkert det er så enkelt å bryte seg inn uten å ødelegge. Har aldri studert korleis låsen virker, men regner med at det er eit stag som går fra håndtaket til låsen (låsen er i midten på luka)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå