gregers Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Hei, har et problem med m50b20 motoren min, om jeg star stille og legger turtallet i 5000-6000rpm og slepper clutchen er det så vidt bilen går fram over men fortsatt står på rundt 6000rpm(hjulene spinner ikke, men noe under bilen spinner på seg selv). Er amatør/nybegynner når det gjelder motor mekking. Kan det være gåen clutch? Takker for svar nainsesoche og Occabygog reagerte på dette 2
Kjell Z3 Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Da må du bytte clutch. D.Toft reagerte på dette 1
gregers Skrevet November 3, 2013 Forfatter Skrevet November 3, 2013 Takker, hadde det i tankene! Er det vanskelig å gjøre dette selv? Må motoren løftes?
LarsBMW Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Takker, hadde det i tankene! Er det vanskelig å gjøre dette selv? Må motoren løftes? Spørs helt på dine forkunskaper. Er en del arbeid å skifte clutch ja. Motor må ikke ut.
Odd-M Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Jeg vil påstå at det ikke er en jobb for nybegynnere uten teknisk forståelse. KapteinHaddock reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå