powerfulglenn Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 ikke sant men er egentlig og få det treffet til og være der folk gidder og kjøre til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarhoem Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Deltar gjerne på et 5-serie treff om det passer med at jeg er hjemme fra sjøen Bmw E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Må jo kunne spinne litt! men er jo ikke værre en og ta det en plass det er litt lukket da så ser vi jo om blå kommer på besøk! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Må jo kunne spinne litt! men er jo ikke værre en og ta det en plass det er litt lukket da så ser vi jo om blå kommer på besøk! Jeg er ikke interessert i noe råne treff, så kommer politiet og så blir vi bortvist og styr å stell. Men det avhenger jo selvsagt av hvor treffet holdes, er det avsidesliggende til så gjør det sikkert ikke noe om noen spinner litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Rånetreff nei. Men må da kunne spole litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Om dato klaffer er jeg gjerne med, og tar nok med meg et par andre med 5 serie e61 520D 08 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Jeg er med hvis det er i området. 525 XdatM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Henger vel på jeg også tenker jeg, hvis det er over 4 timer kjøretur, så dropper jeg nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErRihm Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Er nok med om kjøreturen ikke blir for lange60 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 er nok med ja:) enten med e34 525i eller kanskje e34 med m50 3l turbo hvis den blir ferdig. spørs når treffet er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Er bra gutter Bare setter dere opp på lista så ser vi pga når det nærmer seg sommeren så tar jeg alle nicknavna og finner ut i hvilket fylke dere bor i også tar det sånn at det ikke blir lang kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Har ikke tenkt å bli med på dette da jeg ikke har noen 5 - serie, men MÅ man virkelig spinne på et hvert treff? Haukefer, Fredrik 90 og BRIO reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Nope, Mindre spinning mindre bråk/mindre politi BRIO og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Kunne godt tenke meg å være med hvis det passer med tid og sted, men tror jeg stikker fort hvis det blir noe særlig spinning. Det gidder jeg ikke. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå