Gå til innhold

Head-up Display, problemer/feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knirkefritt i to år her. Hva er problemet?

Jeg vil bare sjekke om noen har hatt problemer med HUD. (Vurderer å bestille HUD)

Skrevet

Ikke noen problemer med min heller. Folk sier man ikke ser den heller med solbriller for og nevne noe, kjørte gjennom en tunnel her igår og så fint med solbriller. Kjør på!

Skrevet

Jeg måtte endre på kjørestillingen min for å se headupen tydelig, men det var til det bedre. Samt at det oppstår et irriterende savn når jeg går fra en bil med headup display, til min egen stakker som da mangler dette. Jeg har ikke opplevd noe problem med vanlige solbriller, men jeg har da hørt fra en irritert kompis at det ikke funket med de nye polariserte solbrillene hans..  :devil:  Så dette bekrefter bare det som tidligere er nevnt her, men jeg vil legge til at head-up er genialt og øker trafikksikkerheten betraktelig!   

Skrevet

+1 på irriterende savn på andre biler uten HUD ;) Jeg har bl.a. et par Oakley polarized solbriller/sykkelbriller. Med disse ser jeg HUD fint og ville trodd de var polariserte. Eneste jeg har opplevd at det er vanskelig å se er når man kjører i sterk motsol på regnvåt asfalt slik at asfalten er "skrikende" hvit foran bilen. Har en 2010 som har gått 85.000km. Knirkefritt og veldig glad jeg har det. (Men kjøpte også brukt så "slapp" dilemma med å velge ekstrautstyr på bekostning av annet utstyr.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...