Gå til innhold

E39 Aircondittion Problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en E39 2000 som aircondittion plutselig slutta og virke, alt ser tilsynelatende ok ut utenom at den blåser noen som helst form for luft. 

Noen som har noe ide om hva dette kan være? 

Setter stor pris på all hjelp, kjedelig og være uten ac nå som det er kuldegrader ute! :)

Skrevet

Ac virker somregel ikkje under 4 grader, For å ungå at det blir is i fordamperen (radiatoren inni bilen)

Er jo kaldt ute, så du treng vel ikkje meir kulde fra ac anlegget?

Skrevet

Er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener her Carburetion ? 

Har lest litt på andre forum også hvor de har kommet frem til at det er den motstanden så jeg får prøve og få tak i en ny sånn og se om det hjelper! takker for svar :) 

Skrevet

Eg missforstod emnet ditt, trudde du meinte at Air condition'en ikkje virka. Det er vel kupe vifta du meiner?

Air condition kjøler ned kupe-lufta på sommaren. 

Skrevet

Gikk ut for og se på den motstanden og fant noe litt interessant når jeg tok ned dekselet bak hansekrommet. (Se bilde) kontakta var helt smelta. Kobla bare sammen den smelta ledningen igjen og vifta fungerer som normalt igjen :D

post-68966-0-02632000-1384201927_thumb.j

Skrevet

Hehe forsåvidt sant det :P regner med at det bare er kabelen som hardde løsna litt i selve kontakta som gjorde at det ble varmegang :P har kobla vekk den kontakt greia der, så det skal være greit nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...