Gå til innhold

God lukt i bilen?

Clevion
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere nevnt, litt lenger opp i tråden, at stort sett alt av Meguiars, kjøpes fra Meca, i Norge ja.

Og hvor ligger Meca? Finner ikke noe sted på nettet jeg kan bestille fra, ikke har de noe på siden sin heller? Jeg holder til i Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor ligger Meca? Finner ikke noe sted på nettet jeg kan bestille fra, ikke har de noe på siden sin heller? Jeg holder til i Østfold.

http://www.meca.no/no/MECA~bilverksted/MECA~bilverksted.aspx#.UoUr3ZRvxBl  

Finner ditt nærmeste her, men jeg heller finner ikke noe Meguiars på nettsiden deres. 

Kan selvfølgelig kjøpe på ebay: http://www.ebay.com/itm/Meguiars-Gold-Class-Leather-Cleaner-and-Conditioner-New-from-a-Master-Stockist-/221298908897?pt=UK_Car_Accessories_Car_Care_Cleaning&hash=item3386715ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått handla litt idag, blei hos Mekonomen Ski og Bilia i Ski der jeg fikk tak i dette, mangler dog NXT Tech Protect, lurer på om det er den som setter lukta i bilen, skal se om jeg får tak i den til uka, må få en eller annen BilXtra til og bestille den for meg :) Utover dette har jeg bestilt et par ting fra Scandicshine som ble sendt idag, så får vel på mandag eller tirsdag, det er blant annet Chemical Guys Stripper Scent, Leather Scent, Jasmin Scent, Surfex HD avfettning og noen cotton kluter! Klarte såklart å bestillte to av vær...

post-73485-0-70732600-1384533089_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at bilen kommer til å få godt stell :)

Tolker det til at det ikke var gold class leather som gav lukta.

Jeg dro Gold Classen over skinnstolen min hjemme og det lukter ikke sånn som det er i bilen. Men for alt jeg vet, kan det jo hende det er kona til han jeg kjøpte bilen som har satt lukta inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...