Spiff Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 artig og se at disse blir tatt vare på! og for en historie, skal si denne bilen har hatt flaksen på sin side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Spennende prosjekt Her skal jeg følge med og håper det er mulighet etterhvert å se denne skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Og så var vi igang igjen etter mars og nesten hele april med masse kjøreturer og nytelse av go'bilen:) I kveld har jeg demontert hele bakparten (utenom tanken) for å sveise opp bakplate og bytte bunn av bakskjerm begge sider+ litt smått hist og her. Så skal jeg sette på tanklokket jeg fikset til + brukt bakfanger jeg var heldig og fikk tak i. Håper jeg kan bli ferdig med dette på et par-tre uker. Det ser ut som det meste er ganske enkelt å lage til, men er jo sjeldent som man tror... Litt bilder av all kjeksen::: Det går nok med endel sand til sandblåsing her ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Fikk gjort en god del idag, er kommet et lite stykke hvertfall:) Litt bilder med telefon-kvalitet: Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Da har jeg tatt enda et jafs, begynner å se en ende på det nå faktisk:) Når man skjærer ut rust dukker det opp mer ... - rust. Var også et hull i hjulkassa helt bak ute mot kanten som jeg glemte å ta bilde av... Hva mangler her tro...? norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Dette ser veldig bra ut! Fint at du ordner den, må stadig gå tilbake til første post og se bildene fra hvordan den sto da du fant den! Må bare bli strålende det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Fikk tatt 2 hull rundt v.baklykt i kveld, ikke helt fornøyd med de platene mine... Men det betyr at iallefall venstre side er ferdig sveist, høyre side er MYE bedre i utgangspunktet, heldigvis:) Slik ser et ferdig sveist E12-hjørne ut:) norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Ferdig for ei uke siden, tok med bagasjerommet også likegodt... Sandblåst, grunnet, så sparklet og klar til lakk. Med tanklokk nye baklykter og kun ett hull til eksos! norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Ble utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Dette så jo kjempe bra ut, flott fremgang på denne klassikeren Så bilen på treffet på Frolands Verk, du kjørte forbi meg på veien også mens jeg sto i sort E34 og skulle ut ifra parkeringsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Hadde siste sveiseøkt på bilen nå i helga:) Nå er det hele hjulbuer bak på bilen, var litt råttent rundt et jekkfeste også. Nå er det kun noe i innerskjermer foran som skal tas, til neste uke håper jeg å få begynt å plukke ned litt og forberede til hellakkering i ferien Klør skikkelig i fingrene allerede... aaaaaau En skikkelig rally-lakkering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Dette blir så utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Må henge meg på her! Du kan virkelig karosseri arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Imponerende arbeid! Flott bil, skal den hellakkeres tilslutt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Gleder meg til denne blir ferdig, tror nemlig det kommer til å bli svært bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå