ervik Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Gleder meg til å følge med videre her, utrolig flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juli 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2014 Når ferien er igang, da er også prosjektet igang:) Nå skal den endelig lakkes... Meget pen på litt avstand Men ikke på nært hold... Faktisk veldig sliten... Litt rustsveising i fremre innerskjermer, så er den der:) Fikk herpet blinklyset på den ene forskjermen. det var en ubeskrivelig god følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Når du først skal i gang å lakke å sveise, du vil ikke fjerne de US aktige blinklysene eller hva det er på framskjermen da? For å få en litt mer cleanere look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Kjekt prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 denne bilen likna veldig på en bil som står ut mot finsland, helt lik farge, men mulig det var en 520? må si du har en flott bil er veldig gira på en gammel 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Når du først skal i gang å lakke å sveise, du vil ikke fjerne de US aktige blinklysene eller hva det er på framskjermen da? For å få en litt mer cleanere look Har knust det ene allerede, skal ikke ha noe der tenkte jeg... Det var visst noe som ble brukt på busser for endel år tilbake var det en som mente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 i Øvrebø du lakkerer den? Blir utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Har knust det ene allerede, skal ikke ha noe der tenkte jeg... Det var visst noe som ble brukt på busser for endel år tilbake var det en som mente... Ja det er jo egentelig det fineste synes jeg US versjonene av E12 hadde blinklys der, men så nå at utformingen på selve lykta var større og annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 Og her går ting framover..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Fyller ferdig slipt, lakkering av bil + 3 dører imorgen!!!!!!!!!!!!!! Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Da var det å hive seg på delan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Nydelig stykke arbeid og for en flott bil! Her følges det med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 er merkelig å se denne bilen som jeg så for en god stund siden, i skogen, blir så strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Veldig artig og se! Jeg har makan bare 76 mod 528. Må snart komme i gang med min igjen ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Fantastisk å se, nå begynner det å bli skikkelig bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå