Mornet Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Hei. Er det mulig å programmere en styreenhet til å overse en spesiell feilkode? I mitt tilfelle P1349. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Nei. Men hva betyr den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Eller, det går nok an, men det er tidkrevende å dyrt, om du ikke kan gjøre det sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Feilkoden jeg hadde for 2 uker tilbake, ren tilfeldighet, hehe. Bytta 6 Coil, 6 plugger, kam- og veiv sensor, og det fordi jeg jobber på meko og får deler billigeren GS av samme merke. Hvorfor reparerer du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mornet Skrevet November 14, 2013 Forfatter Share Skrevet November 14, 2013 Fordi denne feilkoden gjør at drivstoffet kuttes på den ene sylinderen i mitt tilfelle fordi styreenheten sier det er noe kluss. Hadde den ikke gjort det hadde bilen gått fint,bare litt ujevnt ved oppstart. Har ny coil og nye plugger jeg også... Men spørsmålet er kun, kan man fjerne en feilkode fra bilens sjekksystem? Dvs at den ikke sjekker denne ene feilkoden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå