Gå til innhold

vurderer å hugge e39stv m masse utstyr. Hjelp til prising

zH-
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Vurderer å hugge min e39 pga ødelagt motor.

Tror det er mer å hente på å selge i deler enn å selge den som den står, men trenger tips til hva jeg kan forvente for noen deler, og kanskje noen som er interesert i noe.

Fint hvis noen har peiling om pris på følgende:

Alt fra e39 523iAT 98mod

- Navi head unit 4:3

- Navi computer (MK3?)

- CD Skifter

- DSP forsterker

- Sort sportsskinn interiør, OK stand m/barneputer i baksete og 2veis rollo

- AC Schnitzer type 3 (de uten bolter rundt kanten) 18" ca 12 år gamle, originale

- Originale pre-facelift xenon

- overhalt m52b25 topp, strøken med nye ventiltetninger

- baklykter, hvit blink pre-facelift

- supersport 50/50 fjærer m/dempere (kjørt ca 10.000 m tuv pappirer)

- Automatgirkasse

- Midtkonsoll m/telefon i armlene (klenodie)

Det er det jeg kommer på i farten som kan være verdt noe.

Er det mer? Bilen hadde så å si alt utstyr som var tilgjengelig i 98.

Motormessig så er alt der, men bunndelen er ødelagt. noe av verdi der?

Håper på noe hjelp her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kunne du tenkt deg for senkesettet? Jeg ville anbefalt og sjekket litt rundt og se hva andre tar for delene. Når det gjelder brukt deler så er det litt vanskeligere og prise. Priser for høyt ender folk opp med kjøpe nytt eller andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nye pærer i dem, som koster det dobbelte pr stykk så det syns jeg var lite :) Uansett, denne tråden er for å lufte hugging, ikke selge deler enda. Det kommer en egen tråd med salg av deler, hvis det blir så jeg hugger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girkassen har gått 245000 ca, og har fungert helt fint for meg. interiøret tenker jeg rundt 5. Bilen står på ørland, utenfor trondheim. Som tråden sier så er ikke bilen hugget enda, prøver å se om det vil være lønnsomt å gjøre det, og tråden er ment for å se hva ting er verdt. Som sagt tidligere kommer det en salgstråd hvis det blir så bilen blir hugget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

det er ALLTID noe og hente på deler, men skal jeg være ærlig så er det vel heller bedre og ikke legge ut noen annonse, og hva prising angår så er det vel bedre og ta det sjøl på finn.no, evnt se hva det går for her inne eller på ebay.

det er helt greit og lufte ting og evnt en koplett bil for salg ,men synes det blir litt sånn spesielt og evnt lufte en hugge bil for lufting bare for og høre hva du kansje kan få igjen for det hvis du kansje skulle finne ut at du skal hugge den allikavel.

men personelig tips, hvis bilen er bra, bytt motor og selg den hel hvis du vil ha så mye som mulig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...