Frode D Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Ser bra ut det der. Valse litt bak og justere ned foran så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Lekkert Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 takker kjekt å hørre fra to som har råe biler sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Rått, syns strekken passet utrolig bra Glenny93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 ja syns det blei bra sjøl va redd det blei for mye strekk men ser ut som det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Søkkrå bil og fete hjul! Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Så fett ut med strekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 kjekt at noen følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Fekk valsa litt idag:) men fekk ikkje bøyd kanten heilt inn siden va så solid skjerm:/ prøvde meg frem men føltes ut som eg dro heile skjermen ut før kanten la seg opp.. Har fjerna gummien som ligger bak kanten o så kan ikkje verr det heller. Noen så har erfaring me valsing av e46 skjermer? Strekken Subbe litt på eina hjule så må legge den litt mer inn Åsså må eg få lage meg noen bumpstops:D Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Tok noen bilder av bilen i dag tommyheimberg og MagnusHN reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Litt lenger ned foran så er du der Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Denne bilen har gått meg hus forbi. Og det er litt synd, for her har noen gjort en knall jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hare4 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Kjempe fin bil, gøy å se biler uten M-tec 2 også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Litt lenger ned foran så er du der Sent from my GT-I9505 using Tapatalk ja skal justere litt når det nermer seg sommer:) må ordne litt subbing o :/ Denne bilen har gått meg hus forbi. Og det er litt synd, for her har noen gjort en knall jobb! Takker! Kjempe fin bil, gøy å se biler uten M-tec 2 også! ja er ikkje så mongen me mtech 1:) kjekt å ikkje ha likt alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Ser bra ut! Hvertfall grei strekk bak Glenny93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå