Glenny93 Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Jo funka fett det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Knall men ville tatt av demperen å sluppet å skjære spor for er mulighet for at di kan dette av Hvertfall stive nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Lurer på hva vegvesenet sier på bumpstops? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 De ser jo ikke det før evnt kontroll, og da har du tatt de av Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Glenny93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Knall men ville tatt av demperen å sluppet å skjære spor for er mulighet for at di kan dette av Hvertfall stive nok! trur det ska mye t for at dei dette av da, ligger nesten i press heila tidå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Hockeypuck er ikke dumt. Men det er mye enklere å kjøpe en skjærefjøl i hardplast og hullborre i den. Det jeg gjorde på min og de er mer enn harde nok Hva med å bruke dekk som er laga for felgbredden???? Så mye dekkstrekk er å be om problemer og er direkte livsfarlig på veien! LoL...! Dekkstrekk er ikke farlig, spesielt ikke den dimensjonen det er snakk om her... Glenny93 og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Hockeypuck er ikke dumt. Men det er mye enklere å kjøpe en skjærefjøl i hardplast og hullborre i den. Det jeg gjorde på min og de er mer enn harde nok LoL...! Dekkstrekk er ikke farlig, spesielt ikke den dimensjonen det er snakk om her... dette er jo nettop et eksempel på at det er farlig! ville ikke opplevd det der i en sving i ei 80 sone.. men pent er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Går hardt utover dempertårnen her.. Vil anbefale deg forsterknings plater i toppen. Kjdeligt vist demperen kommer igjennom karosseriet. Dette er ett svakt punkt på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Jekkeputer fra biltema funker bra det også. Litt mykere, men det gjør ikke stort, hvertfall ikke for tårnene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 dette er jo nettop et eksempel på at det er farlig! ville ikke opplevd det der i en sving i ei 80 sone.. men pent er det er ikke strekken som jor at det spratt av fant ut at felgen ikkje er heilt rund så lekker litt :/ Går hardt utover dempertårnen her.. Vil anbefale deg forsterknings plater i toppen. Kjdeligt vist demperen kommer igjennom karosseriet. Dette er ett svakt punkt på E46 det har eg ikkje tenkt på:/ ja blei ganske stivt nå Jekkeputer fra biltema funker bra det også. Litt mykere, men det gjør ikke stort, hvertfall ikke for tårnene ja kansje det:) blei ein smule stivt men kan verr eg har byggd opp for mye sånn at den bånner før eg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Her er noen før og etter bilder av bilen, ganske fornøyd til nå MagnusHN, Sondre92 og Dal-z reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Tøff bil! E46 kler Rondell! Bare så synd at de er et helvete å ha strekk på At du har Nankang hjelper ikke akkurat heller, Kjørte med det selv i fjor på vogna mi. Et dekk revnet i siden, et dekk mistet et stor bit av mønsteret, og et dekk eksploderte mens jeg fylte luft! I tillegg måtte jeg hele tiden fylle etter luft, hvis ikke vrengte dekket av (skjedde vel 5-6 ganger) Til slutt ble jeg lei og prøvde et Achilles-dekk, null problem med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 såpass :/ ska prøva noen andre dekk neste gong gidde ikkje å etterfylla heila heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Har vore å henta e30en fra vinterlagring idag:) ikkje det besta veret men godt å få an him:) kjenne eg glede meg t sommaren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 her er noen bilder av e30en Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå