Gå til innhold

e46 320i stance prosjekt

Glenny93
 Share

Anbefalte innlegg

Knall :) men ville tatt av demperen å sluppet å skjære spor for er mulighet for at di kan dette av :P Hvertfall stive nok!

trur det ska mye t for at dei dette av da, ligger nesten i press heila tidå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeypuck er ikke dumt. Men det er mye enklere å kjøpe en skjærefjøl i hardplast og hullborre i den. Det jeg gjorde på min og de er mer enn harde nok :)

Hva med å bruke dekk som er laga for felgbredden????

Så mye dekkstrekk er å be om problemer og er direkte livsfarlig på veien!

LoL...! Dekkstrekk er ikke farlig, spesielt ikke den dimensjonen det er snakk om her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeypuck er ikke dumt. Men det er mye enklere å kjøpe en skjærefjøl i hardplast og hullborre i den. Det jeg gjorde på min og de er mer enn harde nok :)

LoL...! Dekkstrekk er ikke farlig, spesielt ikke den dimensjonen det er snakk om her...

dette er jo nettop et eksempel på at det er farlig!  ;-) ville ikke opplevd det der i en sving i ei 80 sone..

men pent er det  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo nettop et eksempel på at det er farlig!  ;-) ville ikke opplevd det der i en sving i ei 80 sone..

men pent er det  :)

er ikke strekken som jor at det spratt av :) fant ut at felgen ikkje er heilt rund så lekker litt :/

Går hardt utover dempertårnen her.. Vil anbefale deg forsterknings plater i toppen. Kjdeligt vist demperen kommer igjennom karosseriet. Dette er ett svakt punkt på E46

det har eg ikkje tenkt på:/ ja blei ganske stivt nå :)

Jekkeputer fra biltema funker bra det også. Litt mykere, men det gjør ikke stort, hvertfall ikke for tårnene :)

ja kansje det:) blei ein smule stivt men kan verr eg har byggd opp for mye sånn at den bånner før eg trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil! E46 kler Rondell! Bare så synd at de er et helvete å ha strekk på :P At du har Nankang hjelper ikke akkurat heller, Kjørte med det selv i fjor på vogna mi. Et dekk revnet i siden, et dekk mistet et stor bit av mønsteret, og et dekk eksploderte mens jeg fylte luft! I tillegg måtte jeg hele tiden fylle etter luft, hvis ikke vrengte dekket av (skjedde vel 5-6 ganger) Til slutt ble jeg lei og prøvde et Achilles-dekk, null problem med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...