kristian-e46 Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Bmw e39 528i 97 mod manuell gir. Var og dyno testet e39en på mandag og bilen hadde 174.63 hk på hjula = 195,58 hk i motoren (12% drivverk tap) Det som er gjort med motoren er m50b25 innsug, grenrør 2.5"eksos non-cat og chippa ecu (erik viste ecu-en) Det er ingen feilkoder og motoren bruker ikke olje. Hører rykter om 220hk med dette oppsette? Noen andre som har hatt dynotest på disse motorene?
Enge Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Driver akkurat å samler deler for å gjøre det samme med min 528ia for tia. Men tror det blir lagt på is vis ikke det øker mer... Ble også forespeilet 220hk
kristian-e46 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 Jeg ble litt skuffet av HK resultatet, men føler bilen går godt! Kan vere denne dyno testeren var streng, men 195 hk er forsatt langt i fra 220-230 som jeg har lest
CrZyWiz Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Jeg ble litt skuffet av HK resultatet, men føler bilen går godt! Kan vere denne dyno testeren var streng, men 195 hk er forsatt langt i fra 220-230 som jeg har lest Velkommen til den virkelige verden, der skrytetall fra chipleverandører blir avslørt. Flere som har hentet 220-230hk fra samme oppsett, og mer med kvassere kammer og større gasspjeld. Men det krever skikkelig mapping, tilpasset akkurat den bilen. Samt at alt ellers er ok med motoren.
lagunilla Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Jeg har us m3 kammer, og med det fikk jeg 210 hk. Hvor langt har bilen din kjørt?
kristian-e46 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 motoren er kjørt rett over 200 tusen. Fikk du 210hk med bare US kammer? uten m50b25 innsuget?
Fekzen Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 Jag har mappat ett M52B28 program åt en kund med resultatet 227,3 hk och 274 Nm. Detta var dessutom en mycket "tuff" bänk säger kunden. Hade vart en kille där samtidigt med en 535i E34 och fått klart lägre effekt än vad den skulle ha. http://www.flickr.com/photos/78245982@N03/7396925612/ Spec på motorn:325 insug, M3 grenrör, hårdare ventilfjädrar, 240grader 9.7mm kammar insug+avgas. Hårt varvstopp på 7500 Dyser: 0280 150 431 352cc/min @ 3.0bar Fekzen chip med vassare tändning anpassad för kundens setup och E85 Etanoil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå