willysgpw Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Har en 2002 mod e39,som dsc lampa har lyst i et halv år ,Prøvd det meste.ABS virker.skiftet hjul. HAtt den på verksted ,der får de opp feil.Styrevinkel kompensering.Prøvd og sving fram og tilbake .Ingen virk. Kjøpte selv diagnose som heter icarsoft til bmw. Men kommer ikke inn på ABS en. Men har feil på motor 82 signal,can ASC/DSC og på girkasse 82 can timeout ASC/DSC og på steering angle 01 supply (terminal 30) men denne klarte jeg og slette og komme ikke opp igjen. Noen som vet hva dette kan være? Kan det være abs hjernen .at ikke motor og girkasse klarer og lese noe fra absèn
lagunilla Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Sjekk vaier på cruise spjeldet. Disse ryker fort.
willysgpw Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 Tror ikke det er vaier på min.Eller har jeg feil?
lagunilla Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Snakker ikke om gassspjeldet. På venstre side av motorrommet (høyre hvis du står foran) rett bak luftfilterboksen, der har du cruiseenheten. Sånn ser den ut:
willysgpw Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 ok skal sjekke dette opp thanks.
Otis Skrevet November 21, 2013 Skrevet November 21, 2013 Han har jo hel elektrisk gasspedal, så ingen vaier. Men har du en mulighet for å få noen andre til å se om de får kontakt med ABS hjerne da? Sjekket ledninger på ABS hjerne? Når det kommer timeout, så kan det være feil på CAN i bilen en plass, eller kabler til og fra den enheten.
willysgpw Skrevet November 21, 2013 Forfatter Skrevet November 21, 2013 Var ute og kjørte i dag og cruisekontrollen virker.
Dolk Skrevet November 21, 2013 Skrevet November 21, 2013 Som regel er det den lille vaier som skaper trøbbel, man ser lett om vaier har hoppet over eller frynset opp. Åpne panser og se på høyreside ved fjærbein.
Otis Skrevet November 21, 2013 Skrevet November 21, 2013 TS har ikke den lille vaier. Facelift motor har hel elektrisk pedal og DSC.
Halshuggern Skrevet November 21, 2013 Skrevet November 21, 2013 Heisann! Når min DSC modul røyk fikk jeg CAN feil på både motor og girkasse. Hadde da lys i DSC og bremsefeillys.
willysgpw Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Skrevet Desember 17, 2013 Oppdaterte diagnosen min.kom da inn på abs hjernen . Har er en feil som heter. 10 02 01 03 not found. Klarer ikke og slette den. Noen som har peiling? Noe som sier meg det må være styreenheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå