Designer Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Haha ja kanskje det Nei tar nok å flytter det opp om litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 den kler de m-stripene. Hva med å kjøpe noe borrelås opplegg til skiltet å bruke istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Tenkte tanken men det bygger ut fra fangeren litt. Også blir det ikke fint de gangene jeg vil ta av skilt for shoots, i forhold til magnet som ikke etterlater seg som borrelås versjonen vil. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Kan jo skaffe deg sånn "utstillings skilt" til å ha på når du skal ta bilder og feks stiller ut bilen men ellers virker ikke magnet som en dum løsning nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 limet på dobbeltsidig teip og borrelås osv sitter ikke så godt på folien heller, bare så du vet det derfor mitt falt av.. fant en link for en tid tilbake om en som gjorde dette på en Subaru BRZ, der var det link til masse gode magneter i forskjellige størrelser og kraft, billige også.. google it, så finner du det sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Kan jo skaffe deg sånn "utstillings skilt" til å ha på når du skal ta bilder og feks stiller ut bilen men ellers virker ikke magnet som en dum løsning nei. Ja det er jo også en idé limet på dobbeltsidig teip og borrelås osv sitter ikke så godt på folien heller, bare så du vet det derfor mitt falt av.. fant en link for en tid tilbake om en som gjorde dette på en Subaru BRZ, der var det link til masse gode magneter i forskjellige størrelser og kraft, billige også.. google it, så finner du det sikkert Stemmer, ja blir nok litt for dårlig underlag for slikt. Takker da skal jeg google litt og se hva en finner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Er litt usikker på om jeg skal gidde å kjøpe magneter... Tror jeg ikke kommer til å ta av skiltet uansett Heller kjøpet sånn "utstillings-skilt" som Karolinef nevner... og bare skru fast skiltholder på fangern... Edit: Eller kanskje jeg skal , men lurer på hva slags str jeg skal ta på magnetene og hvor mange jeg trenger... Har også lyst til å få igjen muligheten til åpne/lukke bilen remote. Gikk batteritom før i år på den ene nøkkelen jeg har til bilen. Ja vet at man kan med litt hjemmemekk bytte batteri, men samtidig så er det den eneste jeg har så litt dritt å ødelegge den Så lurer på å kjøpe en nr.2, er jo kjekt å ha 2 nøkler til bilen også men det svir å brenne av 1500 på en nøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Den skal vel ladde sej når den står i tenninga under kjøring? Isåfall skal det bare være og kode oppigjen, gjorde ivertfall min på gammle bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Den skal vel ladde sej når den står i tenninga under kjøring? Isåfall skal det bare være og kode oppigjen, gjorde ivertfall min på gammle bilen min Ja trodde det jeg å men, SERR?! ja altså bare å gjøre det derre greiene i tenninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Brages bil gjorde det til meg da, men prøv de i tenninga først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Brages bil gjorde det til meg da, men prøv de i tenninga først Stemmer så en må på verksted, kosta det mye? Prøvde i tenninga nå etter å satt på youtube at man skal holde inne lås-opp, sette inn i tenninga til posisjon 2. så ta ut igjen, for så å klikke 3 ganger på lås. Men til ingen nytte... Edit: så noen flere metoder nå, så prøver igjen i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Gjorde det gratis til meg mens di skifta olje og filter Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Hmm da skal jeg høre litt omkring om det ikke går. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Uber takk til matts93 som foreslo å prøve å kode nøkkelen igjen. Det funket etter å ha brukt denne metoden: 1. Vri nøkkelen til posisjon 1 fem ganger raskt. 2. Fjern nøkkel 3. Hold lås opp knappen mens du trykker på lås knappen 3 ganger raskt, deretter slipp lås-opp knappen.Da bekreftet bilen med lås igjen og opp. Deilig å ha fjernstyrt sentrallås igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Glad for og kunne hjelpe Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå