Gå til innhold

Designer
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte tanken men det bygger ut fra fangeren litt. Også blir det ikke fint de gangene jeg vil ta av skilt for shoots, i forhold til magnet som ikke etterlater seg som borrelås versjonen vil. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

limet på dobbeltsidig teip og borrelås osv sitter ikke så godt på folien heller, bare så du vet det :) derfor mitt falt av..

fant en link for en tid tilbake om en som gjorde dette på en Subaru BRZ, der var det link til masse gode magneter i forskjellige størrelser og kraft, billige også..

google it, så finner du det sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo skaffe deg sånn "utstillings skilt" til å ha på når du skal ta bilder og feks stiller ut bilen :P men ellers virker ikke magnet som en dum løsning nei.

Ja det er jo også en idé  :-k

limet på dobbeltsidig teip og borrelås osv sitter ikke så godt på folien heller, bare så du vet det :) derfor mitt falt av..

fant en link for en tid tilbake om en som gjorde dette på en Subaru BRZ, der var det link til masse gode magneter i forskjellige størrelser og kraft, billige også..

google it, så finner du det sikkert :)

Stemmer, ja blir nok litt for dårlig underlag for slikt. Takker da skal jeg google litt og se hva en finner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om jeg skal gidde å kjøpe magneter... Tror jeg ikke kommer til å ta av skiltet uansett :P

Heller kjøpet sånn "utstillings-skilt" som Karolinef nevner... og bare skru fast skiltholder på fangern...

Edit: Eller kanskje jeg skal :P, men lurer på hva slags str jeg skal ta på magnetene og hvor mange jeg trenger...  :-k

Har også lyst til å få igjen muligheten til åpne/lukke bilen remote. Gikk batteritom før i år på den ene nøkkelen jeg har til bilen. Ja vet at man kan med litt hjemmemekk bytte batteri, men samtidig så er det den eneste jeg har så litt dritt å ødelegge den :P Så lurer på å kjøpe en nr.2, er jo kjekt å ha 2 nøkler til bilen også men det svir å brenne av 1500 på en nøkkel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal vel ladde sej når den står i tenninga under kjøring? Isåfall skal det bare være og kode oppigjen, gjorde ivertfall min på gammle bilen min :)

Ja trodde det jeg å men, SERR?! :o ja altså bare å gjøre det derre greiene i tenninga? :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brages bil gjorde det til meg da, men prøv de i tenninga først :)

Stemmer så en må på verksted, kosta det mye? Prøvde i tenninga nå etter å satt på youtube at man skal holde inne lås-opp, sette inn i tenninga til posisjon 2. så ta ut igjen, for så å klikke 3 ganger på lås. Men til ingen nytte...  :???:

Edit: så noen flere metoder nå, så prøver igjen i morra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uber takk til matts93 som foreslo å prøve å kode nøkkelen igjen. :D

Det funket etter å ha brukt denne metoden:

1. Vri nøkkelen til posisjon 1 fem ganger raskt. 2. Fjern nøkkel 3. Hold lås opp knappen mens du trykker på lås knappen 3 ganger raskt, deretter slipp lås-opp knappen.Da bekreftet bilen med lås igjen og opp.

Deilig å ha fjernstyrt sentrallås igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...