localbastard Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Hei du! Jeg trenger følgende deler:Ute Temp. måler/sensor som skal sitte i hjulskjermen.Bensinmåleren som befinner seg inne i bensintanken.Klima Kontrollpanelet (Usikker på hva dette kalles) til klima anlegget. Som befinner under Radio/CD.Instrumenpanel/Speedometer som kan bruker på en 1998 528iA Har du noen av disse tingene? Hva er prisen?Jeg er ikke ofte inne på dette forumet å sjekker.Så om du kan sende meg en sms på 91743864 så er det veldig bra.Eller sende meg en melding her: https://www.facebook.com/TannyMananaHåper å høre fra deg ASAP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Hvilken årsmod er dette?; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruz91 Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Hvilken årsmod er dette?; 2001mod bilen er vraket. men har blitt plukket av mye deler, mye er solgt men mye er igjen av den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petruz91 Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Hei du! Jeg trenger følgende deler: Ute Temp. måler/sensor som skal sitte i hjulskjermen. Bensinmåleren som befinner seg inne i bensintanken. Klima Kontrollpanelet (Usikker på hva dette kalles) til klima anlegget. Som befinner under Radio/CD. Instrumenpanel/Speedometer som kan bruker på en 1998 528iA Har du noen av disse tingene? Hva er prisen? Jeg er ikke ofte inne på dette forumet å sjekker. Så om du kan sende meg en sms på 91743864 så er det veldig bra. Eller sende meg en melding her: https://www.facebook.com/TannyManana Håper å høre fra deg ASAP. Alt dette er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 har du radiator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 har du hengerfeste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Har du slangene til luftbelgene bak på hver side med tilkobling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjøba Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Kontrollpanel uten pixelfeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjøba Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Kontrollpanel uten pixelfeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå