thomascr Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Hei! kjøpte nylig en 320d facelift, motoren med 150hk.. Den har begynt og tulle, starter ikke når den er varm, står den 2 timer er den tungstartet, står den 5timer starter den nesten slik som den skal. noen som har forslag til hva som kan være galt? På forhond Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 dieseltråden indre lekkasje i dyser (trolig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 dieseltråden indre lekkasje i dyser (trolig) takk:) hvordan sjekker jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 takk:) hvordan sjekker jeg dette? ingen flere som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 "for stor" indre lekkasje vel å merke. Du må rett og slett måle returmengde i dyser når bilen går på tomgang. Til dette bør du ha utstyr (men det går å mekke noe selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 "for stor" indre lekkasje vel å merke. Du må rett og slett måle returmengde i dyser når bilen går på tomgang. Til dette bør du ha utstyr (men det går å mekke noe selv) åå... ikke noe for en "hobby mekaniker" hørres det ut som.. ikke bra:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Koster ca 1300,- tror jeg på biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 for utstyret jeg trenger?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 okei, takk for svar. noen andre som har noe og bidra med? Er avhengig av bil, og har desverre lite kunskaper om Diesel biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 I denne videoen ser du hvordan problemet ser ut.Sylinder nummer 3 her lekker ganske mye, siden mengden stiger veldig fort i forhold til de andre.Det tyder på for stor lekkasje. Og som du ser skal det kun noen slanger og beholdere til for og sjekke. Men jeg lurer litt på hvor mye som er "Normalt" at de skal lekke?Er det noe fastsatt mengder for hvor mye de kan legge i løpet av et minutt for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Takk for kommentar!! Er et koblet slanger opp på Returslangen der, eller? siden bilen står og går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Koblet på returslange ja, en på hver dyse. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 oki... da får jeg prøve det. har vært på apoteket og kjøpt sprøyter, for og få nøyaktig avlesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå