Haug530D Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Jeg lastet min ned fra Google sin butikk, lisens hadde jeg fra før, det hakker litt, altså Gps'n føkger ikke 100% med, men regner med det kommer seg med ett Class 10 kort samt om jeg lager en swap fil (512mb ekstra minne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 har titta litt på forkjellige gps offline nav til systemet, folk flest ser ut til og være mest fornøyd med synic . har class 10 med swap 512 mb som jeg fikk med fra avin. men ossen blir det når jeg kjøper og laster ned synic fra playstore, legger den seg rett inn på micro sdhc brikka (nav) elelr må jeg legge den over der selv. via pc. første gang jeg gjør det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 har titta litt på forkjellige gps offline nav til systemet, folk flest ser ut til og være mest fornøyd med synic . har class 10 med swap 512 mb som jeg fikk med fra avin. men ossen blir det når jeg kjøper og laster ned synic fra playstore, legger den seg rett inn på micro sdhc brikka (nav) elelr må jeg legge den over der selv. via pc. første gang jeg gjør det her Det legger seg automatisk inn på minnekortet, deretter laster du kart og språk ned via appen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Husker godt hvordan jeg fiksa gratis sygic til tlf nå . jeg lastet ned en APK fil med sygic navi. veldig viktig at du ikke oppdaterer, gjør du det må du begynne å betale hvis jeg ikke tar feil nå. Lisensen går ihvertfall ut. Anyway. Du overførte APK filen fra pcen til tlf, og finner filen på tlf ved å bruke file Explorer APPEn. Åpne filen og last ned alt. Enkelt og greit. Kommer til å bruke samme metode på Avin, men bare at jeg setter inn APK filen på sd kortet, og åpner den i Avin. I teorien skal det fungere. Tar ca 20 sekunder å laste ned APK filen da slipper du å betale for navigasjonen. Sygic koster litt hvis jeg ikke tar feil nå . Kan forresten dere forklare meg hva det 10 class sd kortet med 32gb og 512mb swap greia er? Har ingen kunnskap på det området. Hva er swap funksjonen nyttig for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Sikker på at du ikke må roote enheten for å installere ting Du laster ned? Den Swap fila er bare en utvidelse av Ram (minne) slik at enheten Blir kjappere. Det finnes guider på nett hvordan man lager det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Oh OK. Da er jeg glad for at jeg kjøpte 32gb kortet . Hmm det er jeg veldig usikker på. Jeg vet ihvertfall at denne telefonen jeg har nå ikke er rootet, og navigasjonen fungerer på lik linje som den betalte. Brukt den i 1 år, og har ingen problemer. Filen heter: Sygic_navigator_11_2_6.apk Har ingen link til nedlastingssiden. Jeg kommer til å flytte over apk filen jeg har direkte over til sd kortet når jeg får den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Vel så veldig dyrt er det vel ikke med en svimmlende sum av heler 20 Euro eller 160,- Norske for de Nordiske landene (Norge, Sverige, Danmark og Finland) tomtom er dyrere tror jegog Sygic bruker tomom sine kart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hva lander en sånn Avin på ferdig levert i postkassen med frakt og alt? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Hva lander en sånn Avin på ferdig levert i postkassen med frakt og alt? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Vet ikke helt den ferdige prisen siden jeg ikke har fått regningen fra Dhl ennda, jeg kjøpte min når den var på tilbud også, den er ca 600,- dyrere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 får den for $799 (4 909 kr). Frakten er gratis. Usikker på om det er Toll eller ikke? har hørt rykter om at det ikke er toll på elektronikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 får den for $799 (4 909 kr). Frakten er gratis. Usikker på om det er Toll eller ikke? har hørt rykter om at det ikke er toll på elektronikk? Var i posten nå, 624,- kom regning fra Dhl på 494,- i mva og 130,- i utleggsgebyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Var i posten nå, 624,- kom regning fra Dhl på 494,- i mva og 130,- i utleggsgebyr. oj.. var det ikke gratis frakt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 oj.. var det ikke gratis frakt??? Joda, men du må ikke glemme at det er 25% moms på alt man bestiller fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Så runder 6000 alså med frakt og moms, det er jo noen kroner og.. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Hvordan er denne spilleren i forhold til original 16:9 mtp passform og lydkvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå