Gå til innhold

Avin AA-B5X5 7'" mediaspiller for E46, E39, X5 m/fler

Anbefalte innlegg

Aha, supert om du får det til uansett da ;) har det blott gkort før på denne spilleren?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Den siste der skjønnte jeg ikke helt? men om du mener om det har blitt gjort før på denne spilleren? nei det har ikke vært noen rooted versjon på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du noe om tommy driver med en android update  ? 

Ja, Tommy driver hele tiden med å forske og utvikle systemet (Det var jo han som kom med Custom rom til Dynavin http://m3evolution.webs.com/ ),

den oppdateringen jeg fikk (som var til E46) skulle visstnok fikse en del problemer som E46 brukerne har hatt med sine enheter, det har ikke vært så mye problemer på E39 versjonene etter som jeg har forstått, jeg fikk en rooted versjon siden jeg har vært interessert i det men jeg regner med at han har sendt ut versjoner uten root også, da det ikke var alle som var interessert i å miste garantien, spesielt blant Amerikanerne.

Så denne versjonen er ikke noe annet enn mindre bugfikser tror jeg, samt root for de som vil ha det, grunnen til at jeg fikk E46 versjonen er sikkert pga det går litt i surr for Tommy, tror også det er solgt mest spillere til E46, så det er lett å blingse der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Haug? Får jeg spørre om du bruker Standby Option greia? :)

Har min satt til "cold start" hver eneste gang. Vet du om bilen vil tappes raskt for batteri om jeg setter standby option til 2 hrs?

Mener min er satt til 12hrs, men det er ett ganske mildt klima her på vestlandet og batteriet mitt er vel rundt 1 1/2 gammelt så det har ikke vært noe problem hittil.

Tror man kan sammenligne det med en Android mobil, den trekker jo veldig lite strøm selv i våken modus om man skulle ha sammenlignet med kapasiteten til ett bilbatteri :)

Forøvrig så fikk jeg testet Spotify ved hjelp av Hotspot/wifi via 3G nettet på mobilen i går, det bare fungerte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg la over en del mpg4 filer ista (musikk video) på sdhc ,de begynte og spill av men det blir bare en svart skjerm hvor det står kort fortalt ( det er ulovelig og kjøre når man ser på film,sett bilen i park )

det står selvfølgelig på engeslk.

vet du hvordan jeg blir kvitt advarselen.. hjelper ikke å ha på verken handbrekk ,eller ha bilen i park eller no..

HAHAHA

Edit.. hadde vist oversett en liten detalj innepå "config"  var vist bare og huke av " video while driving" :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes spotify sugde. rev/next knappene fungerer ikke med appen. Bruker bluetooth i stedet. Lyd kvaliteten med bluetooth er noe bedre enn spotify appen.

Edit: et annet problem med Spotify appen er at det tar alt for lang tid å laste ned spillelistene. Brukte ca 45 timer på å laste ned 700 sanger. På tlf tar det 20 minutter maks (samme spillelister, samme avstand fra router, samme internett hastighet osv osv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått installert en roota versjon av Android på spilleren og installert Wavesink, så nå har jeg Dab på spilleren, må sikkert ha en annen antenne en den som fulgte med Dab sticken da signalet detter ut hele tiden, er muligens ikke så god dekning rett utenfor huset heller.

Når det gjelder grensesnittet på spilleren så kunne det vært bedre, så spørs om jeg ikke må snakke litt med utvikleren om han kan fikse litt på det :)

FW Upgrade m/root

post-41116-0-41517200-1394311751_thumb.j

Wavesink Dab

post-41116-0-49937800-1394311759_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to versjoner, ja!

Den "vanlige" og en budsjettversjon.

Det er 2 versjoner for E46 men kun 1 versjon til E39, det er kun til E46 man får billigversjonen, den heter S150.

Om man venter litt, får man Avant versjon 2 som skal være en oppgradering, blir vel omtrent som med dynavin sine D90, D95,D99.....

Eller muligens bare en oppgradering av Android versjonen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...