bmw_roadkill Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 jeg måtte vertfall fjerne den til gamle ramma til 4:3 navien ja.. ellerså hadde den ikke kommet ordentlig på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Forøvrig, må man ta ut denne metallrammen som den gamle stereoen var montert i, eller kan den bli værende i bilen. Jeg prøvde nemlig å fjerne den og det virker som om den sitter godt fast i dashboardet. Du må av med listene på siden av spilleren, det er skruer under der som holder ramma på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teutonius Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Takk for tips. Nå fikk jeg fjernet rammen, selvom jeg måtte røske skikkelig i nedre del av dashboardet. Apparatet mitt er kommet frem i Norge, håper bare ikke at det tar lang tid å få den gjennom tollen og hit der jeg bor, for jeg vil få den inn i bilen så snart som mulig og dra på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Da har spilleren min tatt kvelden Den begynnte å restarte seg selv oftere og oftere, til slutt begynnte den bar å gå i en evig bootloop, når Avin logoen kom opp startet den opp på nytt, nå er det så vidt jeg ser Avin logoen i noen millisekund før den forsvinner igjen. Desverre så har jeg brutt garantien siden jeg installerte en roota versjon, jeg kunne få V2 med en del rabatt men jeg lurer på om jeg ikke heller skal gå for Dynavin N6 istedet, den har 4V Preout, 4V Preout, Burr Brown 24-Bit Digital to Analogue conversion tids korrigering pr kanal, mulighet for Dab tuner (Ekstra utstyr) som kan betjenes via panelet osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 det var kjedelige saker og til den prisen avin koster.. har ikke så mye peiling på programering \rooting men jegtenker det er vel det som utløste bootloop? får du tatt en ram check? har avin e39 kommet i v2 nå .. trodde det bare var e46 foreløpig.. eneste jeg sliter med avin er å få instalert navitgation.. det skjer altid no føkk når jeg instalerer . eller skal åpne navi.. går bare til bake til desktop. eller når jeg laster ned maps så ghenger den seg gjerne på 89% . har nesten gitt opp . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Versjon 2 er også kommt til E39 ja: https://avinusa.com/bmw-5-series-e39-x5-e53-avant2-full-android-multimedia-navigation-system.html Tviler på at det er rootinga som gjorde at den havnet i bootloop, har mer troa på noe problemer med Hardwaren, siden det blir verre og verre. tror nok jeg kommer til å gå for Dynavin N6 om jeg skal kjøpe en ny spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Ser ut for at det er lekkasje i en kondensator, får bestille en ny og teste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Noen som kan komme med lit update hvordan denne spilleren er contra alle billige spillerne på Ebay f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 jeg har hatt min siden januar 2014 (til e46 avant 1/versjon 1 - Ikke roota versjon). Pluss: - Aldri opplevd noen problemer, alt fungerer som det skal (Bank i bordet) - Bluetooth fungerer utmerket. Bruker bluetooth hver eneste dag - Bruker Sygic som navigasjon. Fungerer utmerket og problemfritt ! Har brukt sygic i et par år nå, kjempe fornøyd! "Minus" (er bare småplukk egentlig): - Spotify på avin enheten suger BALLE. Å laste ned én sang tar 10 minutter, på tlfen tar det 5 sekunder (samme wifi (beste trådløsnettet fra Get), samme distanse fra ruter osv...) Litt kjipt om man skal laste ned 600 sanger. Bruker heller Bluetooth - CD funksjonen er udugelig. Alt fungerer som det skal, men det er ingen "søke" funksjon. Si at du hører på en lydfil som varer 2timer. Da må du høre gjennom hele CDen for å komme til fks 00:26. Nå bruker ikke jeg CD funksjonen, så det rammer ikke meg . Edit: Tenkte å lage en liten guide for å få Sygic navigasjonen gratis: 1. Søk opp: "sygic_navigator_11_2_6.apk" på google. 2. Sett filen inn på et SD kort 3. Sett inn SD kortet i Avin spilleren 4. Finn filen, åpne og last ned ønsket kart (jeg har Norge og Sverige kartene) 5. Åpne Sygic appen og enjoy ! Det finnes selvfølgelig nyere versjoner av sygic navigasjonen, men den versjonen over har fungert feilfritt hos meg i snart 2 år nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Jeg har denne spilleren nå. Avin vil passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Avin spilleren vil passe ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tømmerbilly Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Hei. Kjøpte min avin i april , men har ikke montert før nå. Jeg har en 525 2003 modell med orginalmnavigasjon. Har hatt noen økter nå med å røkke ut alt det orginale å få trekt fram kabelen i fra bagasjerommet. Drittjobb.. Hehe Har nå fått fram den forlengerkabelen , gps antennekabelen ( hang den til venstre på toppen av frontruta) å kabelen til ryggekameraet. Har nå alt oppe v girvelger. Hvor er det lettest å ta kabelen derifra? Må en av med hele midtkonsollen , eller er det en enklere måte? Å ang. Antenne. I min orginalspiller var ingen egen antennekabel , hvor finner jeg den orginale antennekabelen ? Spilleren var trang å få i , må orginalrammen ut i min også , eller skal det gå å trykke den inn ? Håper noen gidder å svare på dette hadde vert greit å fått i spilleren. Dag Ove , mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Hvordan er avin spilleren med tanke på lydkvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Uten å være 100% sikker Dag Ove, mener jeg å ha lest at originalramma må ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Uten å være 100% sikker Dag Ove, mener jeg å ha lest at originalramma må ut. Stemmer, det følger med 2 braketter som skal monteres på hver sin side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå