thomascr Skrevet Februar 24, 2014 Skrevet Februar 24, 2014 fornuftige oppdateringer Stian. Regner med jeg får se litt dekkrøyk fra denne i sommer?
Stian Torvestad Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Skrevet Februar 24, 2014 Ja suns og det vil bara få tak på et carbon m3 style panser nå så bler d bra. Finne jo kun de gtr greiene å d føle eg e nåke oppbrukt her på haugalandet å på gs ligge di jo opp mot prisen på ein kjørbar 318 haha. Nja jeddna an blir å sleppa litt
Mattae Skrevet Februar 24, 2014 Skrevet Februar 24, 2014 Husker den her lå for salg for ikke så veldig lenge siden? Men begynner jo bli bra det her Få på noen riktige felger og panser så blir den nok veldig rett Holder til i haugesund du og ja? ikke sett noe til bilen
Stian Torvestad Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Skrevet Februar 24, 2014 Ja stemmer. Handla den i november i fjord. Enig ang panser ja. Vil ha carbon m3 style. Men finner kun på gs ti rundt 8k Ang felger så bjunne dei å voksa litt på meg men kunne tenkt meg et hakk mindre en 20" så er jeg litt usikker på hva type jeg hadde falt på til slutt. Må hvertfall gjørest noe endring dersom jeg skal utpå bane å prøve litt men nå er det snakk om prioriteringer på andre prosjekter i garasjen som og må dulles med
thomascr Skrevet Februar 25, 2014 Skrevet Februar 25, 2014 Ja stemmer. Handla den i november i fjord. Enig ang panser ja. Vil ha carbon m3 style. Men finner kun på gs ti rundt 8k Ang felger så bjunne dei å voksa litt på meg men kunne tenkt meg et hakk mindre en 20" så er jeg litt usikker på hva type jeg hadde falt på til slutt. Må hvertfall gjørest noe endring dersom jeg skal utpå bane å prøve litt men nå er det snakk om prioriteringer på andre prosjekter i garasjen som og må dulles med Panser må du skaffa te sommaren, felgane kan du leva me ei stond hehe Stian Torvestad reagerte på dette 1
Stian Torvestad Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Skrevet Mars 27, 2014 Har ikke skjedd så mye her i det siste. Fikk byttet ratt i dag og knipset noen bilder for et par dager siden
Freakshow Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 tøft! må si meg enig med de andre her at 20" ble for stort og badlook panseret passet ikke helt inn! men ellers veldig tøff bil ^^
Stian Torvestad Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Skrevet Mars 27, 2014 Heilt enig jeg og. Ønsket er noen 19" med dyp concav og carbonpanser i m3 style. Føler f.eks m3 gtr panser er godt brukt opp. Misforstå meg rett nå, synest m3gtr panser er tøfft men begynner å bli et par av dei her på Haugalandet
awt Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Helt enig med deg ang. panseret, GTR-panseret er litt for "voldsomt" synes jeg. Ellers virker det som et greit prosjekt du har, men hvilket ratt er nytt og hvilket er gammelt forresten?
Stian Torvestad Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Skrevet Mars 27, 2014 F.eks slike hadde tatt seg bra ut! http://www.autodb.no/utstyr/view/1660904
Stian Torvestad Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Skrevet Mars 27, 2014 Det øverste er det nye (med sølvdetaljen ) awt reagerte på dette 1
HenrikSolberg Skrevet Mars 28, 2014 Skrevet Mars 28, 2014 Damn fin bil minus panser og felg men det vet du nok Har du vurdert ccw lm20 felger til din m3? (pers syns eg de kler e46++ utrolig bra!)
Stian Torvestad Skrevet April 7, 2014 Forfatter Skrevet April 7, 2014 Hoho nok en fornuftig oppgradering. Solgte nettopp en m3 framfanger og en m3 csl framfanger og det gamle badlook panseret mitt så nå er det bestillt nytt CF m3 look panser i dag. Så nå er det den lange ventinga igjenn. Håper bare på at passformen er BRA! Legger ved et illustrasjonsfoto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå