Gå til innhold

E46 318/M3


Stian Torvestad
 Share

Anbefalte innlegg

Husker den her lå for salg for ikke så veldig lenge siden?

 

Men begynner jo bli bra det her :) Få på noen riktige felger og panser så blir den nok veldig rett :)

 

Holder til i haugesund du og ja? :) ikke sett noe til bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer. Handla den i november i fjord. Enig ang panser ja. Vil ha carbon m3 style. Men finner kun på gs ti rundt 8k :-s

Ang felger så bjunne dei å voksa litt på meg :-P men kunne tenkt meg et hakk mindre en 20" så er jeg litt usikker på hva type jeg hadde falt på til slutt. Må hvertfall gjørest noe endring dersom jeg skal utpå bane å prøve litt :-P men nå er det snakk om prioriteringer på andre prosjekter i garasjen som og må dulles med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer. Handla den i november i fjord. Enig ang panser ja. Vil ha carbon m3 style. Men finner kun på gs ti rundt 8k :-s

Ang felger så bjunne dei å voksa litt på meg :-P men kunne tenkt meg et hakk mindre en 20" så er jeg litt usikker på hva type jeg hadde falt på til slutt. Må hvertfall gjørest noe endring dersom jeg skal utpå bane å prøve litt :-P men nå er det snakk om prioriteringer på andre prosjekter i garasjen som og må dulles med :smile:

 

Panser må du skaffa te sommaren, felgane kan du leva me ei stond :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Helt enig med deg ang. panseret, GTR-panseret er litt for "voldsomt" synes jeg. :)

 

Ellers virker det som et greit prosjekt du har, men hvilket ratt er nytt og hvilket er gammelt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hoho nok en fornuftig oppgradering. Solgte nettopp en m3 framfanger og en m3 csl framfanger og det gamle badlook panseret mitt så nå er det bestillt nytt CF m3 look panser i dag. Så nå er det den lange ventinga igjenn. Håper bare på at passformen er BRA!

Legger ved et illustrasjonsfoto :)

post-76607-0-14244900-1396893553_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...