Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvor mye får jeg for sommerhjulene, tror dere? Strøkne 19" Beyern Mesh med gode sommerdekk 235/265 (usikker på merke). Er inne på tanken om å selge de og kjøpe nytt både sommer og vinter sett.

• 1 month later...
Skrevet

Vurderer GS sine 18" BBS RS replika. Hva tror folk om det? Blir evt å kjøre 9,5" både fremme og bak, med 225/40-18 dekk for å få strekk så jeg kan space de ut endel. :-D

post-69427-0-72726300-1390779229_thumb.j

Skrevet

Flott bil med nydelig farge og rette oppgraderinger :)

Eneste er at den er veldig trøtt da så den trenger å vekkes opp ved fjerning av øyelokk ;)

Skrevet

Gå får 35 profil heller :)

Jeg har samme dim og felgbredde men 40 profil, kunne tenkt meg bilen bittelitt lavere :)

Skrevet

Flott bil med nydelig farge og rette oppgraderinger :)

Eneste er at den er veldig trøtt da så den trenger å vekkes opp ved fjerning av øyelokk ;)

Er enig i at dens er litt trøtt ut, men syns det kler m-tech fronten veldig bra! Har en CSL front som skal på til våren, så vi får se om de kanskje forsvinner da. :)

Gå får 35 profil heller :)

Jeg har samme dim og felgbredde men 40 profil, kunne tenkt meg bilen bittelitt lavere :)

Blir ikke omkretsen rundt hjulet en del for lite da? Er jo irriterende hvis speedoen begynner å vise helt feil.. :P

Skrevet

Mulig det, men får riktig høyde på bilen :)

1466113_10151979514858965_2133768243_n.j

Min med 225/40R18 9.5 foran og bak.

Klarer ikke kjøre særlig lavere enn det nå, kunne vell muligens klart noe mer bak om jeg valsa mer, men blir lav i forhold til foran da og ser segent ut.

Kunne vertfall tenkt meg å ha den noe lavere.

Skrevet

Mulig det, men får riktig høyde på bilen :)

1466113_10151979514858965_2133768243_n.j

Min med 225/40R18 9.5 foran og bak.

Klarer ikke kjøre særlig lavere enn det nå, kunne vell muligens klart noe mer bak om jeg valsa mer, men blir lav i forhold til foran da og ser segent ut.

Kunne vertfall tenkt meg å ha den noe lavere.

Ser at du kunne gått for en dimensjon mindre ja.. Hvilket innpress har du på felgene?

Skrevet

et20 bak og et25 foran mener jeg å huske,

men er vinterdekk dette her da, fikk ikke noe i lavere dim :P

Skrevet

et20 bak og et25 foran mener jeg å huske,

men er vinterdekk dette her da, fikk ikke noe i lavere dim :P

Du har perfekt innpress på felgene i vertfall! :-D

Subber den forran når du svinger med de breie forhjulene eller? Å hvordan er den mtp sporing i veien og sånn?

Skrevet

Ikke noe problem med subbing foran, subber jo selvfølgelig om jeg skrur lavere. Huske at bilen heiser seg opp litt i front når man svinger :)

Sporer ikke, men dette har mye med dekkmerke å gjør har jeg inntrykk av.

Skrevet

Ikke noe problem med subbing foran, subber jo selvfølgelig om jeg skrur lavere. Huske at bilen heiser seg opp litt i front når man svinger :)

Sporer ikke, men dette har mye med dekkmerke å gjør har jeg inntrykk av.

Høres bra ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...