RobertiouZ Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Hei, Etter en '67 mustang og en '73 firebird har jeg nå kjøpt meg ny BMW. Kommer til å kjøre Stance|Works stil. That's the shit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Finfin bil du har kjøpt deg Rulla rundt her for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Takk for det. Kjøpte den av en kar som kom fra Bømlo. Slenger ved et par bilder av de to forrige bilene mine. (Firebirden er til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Hvor mye får jeg for sommerhjulene, tror dere? Strøkne 19" Beyern Mesh med gode sommerdekk 235/265 (usikker på merke). Er inne på tanken om å selge de og kjøpe nytt både sommer og vinter sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Litt inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Vurderer GS sine 18" BBS RS replika. Hva tror folk om det? Blir evt å kjøre 9,5" både fremme og bak, med 225/40-18 dekk for å få strekk så jeg kan space de ut endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Flott bil med nydelig farge og rette oppgraderinger Eneste er at den er veldig trøtt da så den trenger å vekkes opp ved fjerning av øyelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Gå får 35 profil heller Jeg har samme dim og felgbredde men 40 profil, kunne tenkt meg bilen bittelitt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Flott bil med nydelig farge og rette oppgraderinger Eneste er at den er veldig trøtt da så den trenger å vekkes opp ved fjerning av øyelokk Er enig i at dens er litt trøtt ut, men syns det kler m-tech fronten veldig bra! Har en CSL front som skal på til våren, så vi får se om de kanskje forsvinner da. Gå får 35 profil heller Jeg har samme dim og felgbredde men 40 profil, kunne tenkt meg bilen bittelitt lavere Blir ikke omkretsen rundt hjulet en del for lite da? Er jo irriterende hvis speedoen begynner å vise helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Mulig det, men får riktig høyde på bilen Min med 225/40R18 9.5 foran og bak. Klarer ikke kjøre særlig lavere enn det nå, kunne vell muligens klart noe mer bak om jeg valsa mer, men blir lav i forhold til foran da og ser segent ut. Kunne vertfall tenkt meg å ha den noe lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Mulig det, men får riktig høyde på bilen Min med 225/40R18 9.5 foran og bak. Klarer ikke kjøre særlig lavere enn det nå, kunne vell muligens klart noe mer bak om jeg valsa mer, men blir lav i forhold til foran da og ser segent ut. Kunne vertfall tenkt meg å ha den noe lavere. Ser at du kunne gått for en dimensjon mindre ja.. Hvilket innpress har du på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 et20 bak og et25 foran mener jeg å huske, men er vinterdekk dette her da, fikk ikke noe i lavere dim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 et20 bak og et25 foran mener jeg å huske, men er vinterdekk dette her da, fikk ikke noe i lavere dim Du har perfekt innpress på felgene i vertfall! Subber den forran når du svinger med de breie forhjulene eller? Å hvordan er den mtp sporing i veien og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Ikke noe problem med subbing foran, subber jo selvfølgelig om jeg skrur lavere. Huske at bilen heiser seg opp litt i front når man svinger Sporer ikke, men dette har mye med dekkmerke å gjør har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Ikke noe problem med subbing foran, subber jo selvfølgelig om jeg skrur lavere. Huske at bilen heiser seg opp litt i front når man svinger Sporer ikke, men dette har mye med dekkmerke å gjør har jeg inntrykk av. Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå