MrBrum Skrevet Desember 7, 2013 Skrevet Desember 7, 2013 TrondV - Forsøk å slå tenning av og på mange ganger. Kan være et rele som "henger". Må kanskje byttes.
TrondV Skrevet Desember 7, 2013 Skrevet Desember 7, 2013 Snakket med en annen her inne med noe av samme feil han byttet bensinfilter da startet den
TrondV Skrevet Desember 7, 2013 Skrevet Desember 7, 2013 TrondV - Forsøk å slå tenning av og på mange ganger. Kan være et rele som "henger". Må kanskje byttes. har prøvet nytt rele men får ikke strøm
Alpejohn Skrevet Desember 7, 2013 Skrevet Desember 7, 2013 Den drukner ikke mere ved full gass. Ved full gass forteller du elektronikken at den ikke skal kjøre kaldstart systemet. Og denne problematikken med drukning er vanlig for 6 sylindret BMW motor. Hm.. Når du sier det har jeg hørt noe om og gi full gass for og gjøre et eller annet.
kimmmy Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Skrevet Desember 8, 2013 Dette fungerer heller ikke og ha full gass, nå hadde jeg ladet bateriet fullt opp, og tømte bateriet bare på filing på start motoren.. takker så meget for råd.da må jeg vell bare ty til korsjett og sende bilen på bergnings henger bort på verksted.. men takker alle som har kommet med råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå