Otis Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Kanskje han var lei av webasto... Sendt fra mobilen
Alpejohn Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Hvem kan bli lei av webasto?! Ingenting jeg elsker mer en slike feil, bare og plugge inn og så virker det likevel!Bra det ordna seg!
RoyT Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Henger meg på denne tråden, har også problemer med webasto, har ikke fungert på mange måneder. Bilen er en 2001 e39 525dat med thermotop z/c med navi og kjørecomputer. Har prøvd å Google litt feilkoder til ingen nytte. Webastoen er relativt ny da den ble byttet noen måneder før jeg kjøpte bilen i januar i år pga feil på styringsenhet tror jeg. Noen andre som har hatt samme feilkoder å hva måtte du/dere gjøre? 32 Additional heater 0D Repeated flame interuption in heating cycle 0C No flame formation after flame interuption 0B No flame formation
Alpejohn Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Prøvd og sletta feilkoder og tatt sikringa? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Otis Skrevet Desember 9, 2013 Skrevet Desember 9, 2013 Høres ut som hjernen eller flammevakt som betyr brenner innsats. Sendt fra mobilen
RoyT Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Problem løst:D tok ut sikringen for noen dager siden for å prøve å resette webasto uten resultat. Noen dager senere etter jeg stoppa bilen etter en kort kjøretur hørte jeg plutselig lyden av Webastoen 7-8mnd siden sist. Alt fungerer nå med hjelpevarmer og timer og alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå