MrBrum Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Jeg har en 2001 BMW 520iAT med nivå regulering. Det jeg lurer på er om høyden kan justeres manuellt på noe vis? Ser ut som systemet lever sitt eget liv. De siste dagene har jeg forresten fått opp lampa i instrument panelet....gul lampe som viser feil på nivå reguleringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Hei, Dette kan justeres med INPA. For ekempel for og korrigere høyden, om den er skeiv osv. Eller for og senke. Får sjekke feilkoder i samme slengen med INPA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willysgpw Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Sikkert en av luftputene som lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Jeg har senket en E39 touring med pcen min. Funket fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Jeg har senket en E39 touring med pcen min. Funket fint. Hei. Når du senket bilen din når du har luftfjæring, byttet du også et stag da? var hos en bmw forhandler isted og de sier at man skla bytte det også, trengs det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Senket e39en jeg hadde med stag. Funket bra det. Kjøpte de hos partsandretards.. ca500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Senket e39en jeg hadde med stag. Funket bra det. Kjøpte de hos partsandretards.. ca500krSå du brukte bare stag og justerte ikke noe på nivået? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Nei, kun via stagene jeg byttet ut. De var justerbare, men måtte ha de i bunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Bruker man bare stag lurer man nivåreg til og tro at bilen er høyere en den er. Vet flere som har senket med PC, uten og bytta stag. Wicked reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Nei, kun via stagene jeg byttet ut. De var justerbare, men måtte ha de i bunn har du en link til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Finner det ikke på siden demmes. Men send en mail til partsandretards og spør. Var det jeg gjorde. Er fra Supersport mener jeg. Wicked reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Finner det ikke på siden demmes. Men send en mail til partsandretards og spør. Var det jeg gjorde. Er fra Supersport mener jeg.Hei. Fikk stagene mine idag, men når jeg har de i bunn så er de jo like lange som de orginale :/ ingen forskjell :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Jøss.. det var rart. Skal se om jeg finner bilde fra da jeg byttet.. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Fant ikke bilder, men mine var lavere. Mener å huske at det ikke var så mye men. Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Nei, ble kanskje en halv cm lavere.. men hadde håpet da disse var fullt ute at de da var som de orginale var! Men, får heller gjøre det på den enda billigere måten, bøye de orginale ! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå