slettaas Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 (endret) Hei, kjøpte meg en 1986mod bmw e28 518i sommeren 2011 Kjøpte denne som 13åring. Når jeg kjøpte bilen hadde den gått 184.000km, så det er masse bil igjen Bilen ble kjøpt ny i trondheim av et gammelt ektepar, som har hatt bilen siden ny Endret Mai 13, 2020 av slettaas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 (endret) Noen bilder av det nye interiøret og felgene jeg pusser opp Er ikke sikkert prosjektet går så fort siden jeg er 15 år og økonomien er deretter Endret Juni 5, 2016 av slettaas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Kan bli bra dette Ikke alle som har e28 på en alder av 13 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Kan bli bra dette Ikke alle som har e28 på en alder av 13 år er ikke så mange nei dette er fineste bmw karosseriet og alltid vært drømmebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Fikk skaffet meg en Liebig leppe som jeg skal pusse ned og lakkere i samme farge som bilen Denne er med lokk , mange liebig lepper jeg ser mangler det alltid lokk, så er dette skjeldent? Denne skal brukes til jeg får råd og finner ei m5 leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Her skal det følges med! Jeg var ca. like gammel som deg da jeg fikk min første bil og det er en veldig fin måte å lære på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Her skal det følges med! Jeg var ca. like gammel som deg da jeg fikk min første bil og det er en veldig fin måte å lære på. Artig at noen vil følge med Det blir vel ikke så mye oppdateringer nå i vinter siden den er på vinterlagring Men til sommeren kommer det mere Skal prøve og komme med noen oppdateringer i vinter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Heldig som får sjansen til og starte så tidlig, er selv 15 år.. Skulle gjerne hatt et prosjekt selv, men plass er noke vi har mangel på... Følger vertfall med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Heldig som får sjansen til og starte så tidlig, er selv 15 år.. Skulle gjerne hatt et prosjekt selv, men plass er noke vi har mangel på... Følger vertfall med! Er ganske kjekt det ja Bor på gard så det er god plass, men garasjene blir jo fylt opp med ved her.. Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2013 Var heldig og fikk ///M girkule med min bror til jul Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 morro å se folk som starter tidlig Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Hehe er artig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 mener å huske at liebig leppa bare passer på preface frontplate (?) du har facelift. så vist du skal ha den så må du eventuelt skaffe deg en preface frontplate BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Det er vel noe med det ja, har skifta frontplate allerede 1 gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Da har jeg kjøpt meg shadowline dørlister av orjanor her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå