Skulebollen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Ja er sant det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Hvilken motor e det ? Matepumpen i tanken er kun for å mate diesel frem til høytrykkspumpen og bilen vil starte med def matepumpe! (må bare kine en stund. Har selv kjørt med dette) er ikke fastskrevet at du skal kunne høre pumpen i tanken (når alt e på plass) hører ikke min.. Diagnose er nok tingen men har en knapp på høytrykkspumpen. sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 M47d20.. Er du sikker på at den skal starte med defekt pumpe i tanken? Er vel annerledes på 525 tds? ( din signatur) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Tok av slangen til dieselfilter nå, og der kom ingenting.. Da er det vel ikke tvil? Noen som har en How To og bytte pumpen i tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Har du sjekket sikringen? Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Nei skal få gjort det også Ligger fremme i hanskerommet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Vil anta det, men husker ikke. Fort gjort uansett. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Ja er sant det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Ser ut som pumpe er relativt enkelt. TIS sier at man skal ha spesial verktøy for å fjerne pumpen og høyre sensor, som forøvrig må fjernes før pumpa taes ut. Men det ser ut som du kan få ut pumpa uten spesial verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Er det mulig og laste ned TIS til min bil på nett:)? Litt usikker på hva høyre sensor er, og hørtes rart ut at man må ha spesialverktøy for og fjerne en sensor men.. Baksete er bare og løfte opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Ja, det kan lastes ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Har du noen link til dette? Fann kun russisk og forsto ikke så mye av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Jeg laster opp TIS og gir deg linken til det når det er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Supert! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 M47d20.. Er du sikker på at den skal starte med defekt pumpe i tanken? Er vel annerledes på 525 tds? ( din signatur) mulig det anerledes som du sier pga an motor ja (husket ikke hvilket år e39 byttet så tenkte det kansje var samme) hvor lenge har du prøvd og kine då? tar en stund. utifra deletegninger ser ikke pumpen din i tanken så veldig ulik min ihvertfall og eg trengte ikke noe spesial verktøy då jeg byttet min (under 3 månder siden) tok omtrent 15min så er nok vært og se ihvertfall her er en youtube DIY på bytte av pumpe http://www.youtube.com/watch?v=5uHc35c6fHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå