Rovdemotor Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Hei! Har nylig kjøpt meg min første BMW, en 2001 320d Touring Den har den gamle m47d20 136hk motoren Biler har et problem der motoren ikkje stopper når ein slår av tendinga. Må berre få sagt at eg ikkje er den beste til å forklare ting, og kan ha missforstått litt ting siden diesel er nytt for meg. Har skjønt det sann at på "fordelingslokket" på pumpa står det et rele som skal opne for drivstoff når det får spenning (slår på tendinga) og so er det fjørbelasta sann at når spenninga blir kutta so presser fjøra tilbake kva det no en er som kutter av drivstofftilførselen. Det eg då lurer på er: Vil det ikkje være meir naturlig at motoren ikkje ville starte dersom det releet var gåent (gåen spole), sidan det skal kutte av drivstoffet når spolen i releet ikkje får spenning og lagar eit magnetisk felt? Og kan det være andre ting som kan gjere at den ikkje stopper? Håper det ikkje var ei alt for håplaus forklaring. Takker på forhånd for hjelp/svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Du at den ikke går på olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovdemotor Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Du at den ikke går på olje? Det trur ikkje ei. :S Men korleis kan ein eventuelt sjekke det, og ka kan det komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 At den går på olje kan komme av tett veivhus eller dårlige tetninger i turboen, er ikke det rett da? Men du kan sjekke det ved å ta av en slange på intercooler og se inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovdemotor Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 At den går på olje kan komme av tett veivhus eller dårlige tetninger i turboen, er ikke det rett da? Men du kan sjekke det ved å ta av en slange på intercooler og se inni der. Forge eigar skifta motor i bilen Turboen var ny for to år sida, og motoren er gått ca 194k. Kan han ha kobla/montert noke feil? Skal sjekke IC'en Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovdemotor Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Har no funne ut ka som er probleme, ivertfall ka som gjer at den ikkje stopper Fant til slutt ut at nå motoren går so gir dynamoen konstant spenning til styringa på pumpa... For når eg koblar av dinna kontakta med to ledningar som går inn på dynamoen på baksida (om dokke forstår) so kan ein stoppe motoren med tendinga/nøkkelen. Det eg då lurer på sidan forge eigar skifta motor i bilen og eg trur han harklipt litt i ledningsnette, Er ikkje sikker... kan han då ha såtte på feil konakt eller kobla ledningane frå den kontakta feil? Får håpe dokke forstår ka eg meina til tross for den elendige forklaringa mi, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovdemotor Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Då va det fiksa Viste seg at kabelen til den kontakta som gjekk inn på dynamoen var skjøtt, og dei to ledningane va kobla feil (motsatt). Fekk vekk den blinkande batterilampa i samme slengen også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå