Steffen_82 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hei. Har en 2012 modell 520 med bixenon. Jeg har ingen lys i di innerste lyktene. Noen som vet hvorfor og om det går andt og montere? Har ikkje adaptive kjørelys. Må lykten ut for og bytte pære? Mvh Steffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Det skal ikke være lys i den innerste lykten når du ikke har adaptive xenon. Steffen_82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Er det muligt og montere lys i lykten? Er det langlys der på adaptive lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Adaptive lys har vel "corner light" der, slik som på e6x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Nei, det vil ikke være mulig å montere der med mindre man utfører omfattende inngrep i lykten. Adaptive xenon har halogenlys som lyser i den retningen som blinklyset blinker og/eller når rattet er dreid i et visst antall grader. Denne linken er representativ for F10/F11 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apeloff Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Vet ikke om det er det samme som e6x jeg? Men jeg har bi-xenon og der er innerlykta kun til ringene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå