jensky18 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Har planer om å gjøre noe utsendemessig med bilen min. Det jeg tenker å gjøre er å - foliere i svart matt - mørke lykter framme - sotede lykter bak - lakkere felger i mørk farge. Dette er tankene mine i alle fall. Hvilke tanker har dere om resultatet her? Takker for både innspill, positive og negative kommentarer : -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Synes det blir for mange matt-svarte biler jeg, hvorfor ikke gå for en litt freshere farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Har tenkt på metalic blå eller rød også? Er ikke helt sikker på hva som blir den endelige fargen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Har tenkt på metalic blå eller rød også? Er ikke helt sikker på hva som blir den endelige fargen ^^ Rød matt høres bra ut, tror ene her på forumet hadde en e92 m3 banebil i rødmatt, og må si denne var veldig fin Blå er ikke verst den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Nja, tror blåmatt kan funke, men er skeptisk til rødmatt^^ i tillegg må jeg jo få felgene til å passe med hele sammensetningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 http://bimmers.no/topic/757790-ny-e92-m3-p%C3%A5-vei-fra-cali-for-ni-a-d/ Her er bilen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Joda, det var absolutt stil over den! Har også vurdert hvit med sorte felger, og bytte framskjermer til m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Utrolig flott og annerledes med matt rød da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Nå er jeg skeptisk til om min bil e det hele tatt har potensialet å bli så bra som denne.. Denne fargen var jo nydelig på denne bilen, med den sammensetningen som er gjort på bilen, men om det passer like bra på min er jeg litt skeptisk til ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Nå er jeg skeptisk til om min bil e det hele tatt har potensialet å bli så bra som denne.. Denne fargen var jo nydelig på denne bilen, med den sammensetningen som er gjort på bilen, men om det passer like bra på min er jeg litt skeptisk til ^^ Den som intet våger intet vinner! Kjekt å skille seg skikkelig ut fra mengden og da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 ikke for å være dealbreaker, men den originale e90 fronten er vanskelig å gjøre noe med. Kjør på med komplett e90 m3 front, og ordtaket "det blir en helt annen bil" kan vell ikke treffe mere nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 ikke for å være dealbreaker, men den originale e90 fronten er vanskelig å gjøre noe med. Kjør på med komplett e90 m3 front, og ordtaket "det blir en helt annen bil" kan vell ikke treffe mere nøyaktig. Nå har ikke jeg den originale e90 fronten uansett (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Matt blå vil bli veldig pent hvor mørke felger har du planer om å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Matt rød var rått. Kanskje ta Passaten i matt rød med sorte eller hvite felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Ivertfall ikke svart matt med svarte felger, da blir bare bilen borte i mengden. Imola rød med gråe felger hadde vært snasent, jeg sitter faktisk på tanken med å foliere min E60 i Imola rød, eller ivertfall rød. Tror det hadde blitt grisefett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå