anders e30 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Da har jeg skaffet meg et meget bra karosseri å lage lekebil av. Alt av skjermer er bestilt. Orginalt m3... C- stolpe kasse samt bagasjelokk er også bestilt ifra sverige. Det blir i kalssfiber. Understells messig blir det fult 5 bolt med e36 travers osv. Er i full gang med å ta av bakskjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 følger med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2013 Da er den ene bakskjermen tatt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Da har skjermene kommet Bildet blir tatt senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Da er skjermene funnet veien til verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2013 Da er den ene skjermen tilpasset å klar for sveising. Noen som har noen tips til grunning mellom platene der jeg skal punktsveise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Hva bør men behandle skjøtene med før å etter pungtsveising? I dag blir den andre gamle sideskjermen tatt. Utrolig mange punkter som skal bores bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Her må jeg følge med, skal gjøre det samme som deg. I skjøtene tenkte jeg å bruke Volvos sveiseprimer, den skal være bra. anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Følger med:) anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Kult. Det er en veldig kurant jobb så lenge du tar deg tid til å gjøre det ordentlig med boring av punkter å skjøter. Jeg koser meg faktisk med byttingen av skjermene. Tusen takk for tipset til Sveiseprimer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Da er den andre gamle skjermen tatt av å m3 skjermen tilpasset. Mobilen ble glemt hjemme desverre. Jeg anbefaler punktborret som fås kjøpt hos biltema på det sterkeste. Utrolig bra å holdbare. Har ikke byttet enda selv etter 2 skjermer. Borret koster hele 49,90. Nå mangler jeg bare bakplate for å kunne fått sattt bakparten sammen igjen. Newgarden93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Blir bra Si ifra om du år tak i ny orginal bakplate da, det er jeg på jakt etter også og ikke lett å få tak i har jeg skjønt. Så fint om du gidder å sende en pm om du får tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Det skal jeg gjøre. De har jo sluttet å produsere de på ubestemt tid så. Men jeg skriker ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Da har jeg fått jobbet litt i dag også. Fått pusset helt ned bak samtlige skjermer å grunnet. Har også borret å kappet bort frontseksjonen. Da den var bulkete å vridd. Har også fått punktet fast cab forsterkninger til dempertårnene. Bimmers ville ikke laste ned bilder nå. Prøver litt senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Da ville bimmers laste inn bilder. Diiesel, Hardtop og NeonMuffler reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå