Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm. Har sett litt på Yamaha Wrf450 og suzuki drz. Men føler ikke di har like krefter som KTM.

Forsåvidt Husqvarna og Husaberg er flotte sykkler.

Totakt blir uaktuelt på førstesykkelen, føler det blir altfor slitsom, er konge å kjøre da men :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute etter noe som ikke trenger mye vedlikehold, vil ikke KTM være er dårlig valg da? Jeg gidder ikke å måtte ventiljustere hele tiden og bytte olje etter 1 ukes kjøring. 

Kan gå opp til 50 lapper. Kanskje Yamaha 450

 

Skikkelig suptermotard har alle greit heftige serviceintervaller.

 

uansett er det ikke noe stress, kjører ikke i nærheten like mye på en slik en som f.eks en 600 touringsykkel, det blir jo bare ett leketøy. Service er gjort unna på 30 min, og 45min dersom du skal sjekke ventillene så det er jo ikke noe spessielt mye arbeid egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe deg ny sykkel også? Har ikke kjørt den men den virker rå!

Ikke denne sesongen, bil ble prioritert i stedet, men ganske sikkert neste :) Diavel er altfor dyr foreløpig, så det mest realistiske målet er Monster 696 først og kanskje Diavel etter noen sesonger.

 

Så en matt sort Diavel for en måned siden og ble ganske betatt, ser sinnsyk barsk ut på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte i år, men stoppet fordi jeg kjøpte bil og skjønte at det ikke ville bli sykkel i år... Kommer garantert til å ta lappen med en gang våren kommer.

Enig angående R-sykkel! Tiltrekker meg ikke i det hele tatt. Foretrekker heller "naked bike" og supermotard mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke no keen på supermotard.. virker så "pakistansk og indisk film fra starten av 90.tallet" om du skjønner :P

 

Men blir lappen neste år sammen med 7 andre, og alle skal ha seg cruisesykler :) naked, streetfighter og caferacere :) R-sykkelen jeg disponerer er booooring under 8000omdreininger..og den kjøres på motorvei til og fra jobb..i 4000 rpm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke no keen på supermotard.. virker så "pakistansk og indisk film fra starten av 90.tallet" om du skjønner :P

Men blir lappen neste år sammen med 7 andre, og alle skal ha seg cruisesykler :) naked, streetfighter og caferacere :) R-sykkelen jeg disponerer er booooring under 8000omdreininger..og den kjøres på motorvei til og fra jobb..i 4000 rpm...

Må ha 1000cm3 pluss så for man godt bunndrag:-)

Annefaler Nigh rod! Maken til kjøre glede. Kjørte 130 mil i helga og ville bare kjøre mer:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600r er kjedelig uansett!

750 er passe :)

Postet bilde

Oljeskift på en exc er fort gjort, me. Hvis ikke du har skrudd MYE så justerer du ikke ventiler på 45min, det er bare tull.. pass ihvertfall på så du kjøper en med rfs motor isåfall, så du slipper å justere med shim under bucket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...