Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk pris på 2900 i året med delkasko på Ninja ZX6R forresten, snart 25 år, og 50% bonus, temmelig allright ;) Kasko spurte jeg ikke om engang...

Det var grisebillig! Hvilket forsikringsselskap? Fikk sitater på rundt 20-21.000 i året med ansvar på min ZX6R rundtom når jeg sjekka rundt i fjor. (Var da 21 og hadde ingen bonus.) Ikke populære å forsikre tydeligvis.

For min del blir det bytte til 1000cc når en blir ferdig med studier og får litt bedre økonomi. Synes ZX6Ren min går greit, men savner mer "umpfh" på bunnen av registreret.

Skrevet

Titter litt på sykkel om dagen, liker disse to:D.

Potetene på gsx-r er ikke fine så de ville man byttet..

Får se om det ikke blir sykkel til våren

post-61034-0-36305900-1392904570_thumb.jpost-61034-0-90613700-1392904638_thumb.j

Skrevet

Potetene på gsx er ikke så fiiine whaat ? Neida skjønnte at det er potta du mener, skal ta mellomtunglappen i år, hvordan sykkel burde jeg velge da ? Hmmmm er glad i søndagsturer og kunne også tenkt å kjørt til/fra jobben om det er fint vær.

Skrevet

Det jeg liker mest er vell å cruise en lengre tur i sola behøver ikke gå så sinnsykt fort, offroad tror jeg nokk ikke at jeg kommer til å kjøre mye, mest søndagsturer på 5/10 mil og innom iskremkiosken og burgersjappa så hjem igjen turer.

Skrevet

Wow, det siste bildet her..!

Må nesten ta å melde meg på kurs til våren, har tenkt på det en stund, men blir bare mer og mer gira for hver dag som går..

Skrevet

Må si jeg syntes det motsatte jeg da, må ta en ringerunde i henhold til forsikring når det gjelder mc også tenker jeg når våren nærmer seg og jeg har funnet mer ut av hvilken type sykkel jeg skalmgå for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...