EvenH Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Fikk pris på 2900 i året med delkasko på Ninja ZX6R forresten, snart 25 år, og 50% bonus, temmelig allright Kasko spurte jeg ikke om engang... Det var grisebillig! Hvilket forsikringsselskap? Fikk sitater på rundt 20-21.000 i året med ansvar på min ZX6R rundtom når jeg sjekka rundt i fjor. (Var da 21 og hadde ingen bonus.) Ikke populære å forsikre tydeligvis. For min del blir det bytte til 1000cc når en blir ferdig med studier og får litt bedre økonomi. Synes ZX6Ren min går greit, men savner mer "umpfh" på bunnen av registreret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Titter litt på sykkel om dagen, liker disse to:D. Potetene på gsx-r er ikke fine så de ville man byttet.. Får se om det ikke blir sykkel til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Potetene på gsx er ikke så fiiine whaat ? Neida skjønnte at det er potta du mener, skal ta mellomtunglappen i år, hvordan sykkel burde jeg velge da ? Hmmmm er glad i søndagsturer og kunne også tenkt å kjørt til/fra jobben om det er fint vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Et du ute etter fart eller offroad? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Det jeg liker mest er vell å cruise en lengre tur i sola behøver ikke gå så sinnsykt fort, offroad tror jeg nokk ikke at jeg kommer til å kjøre mye, mest søndagsturer på 5/10 mil og innom iskremkiosken og burgersjappa så hjem igjen turer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Duke 690, prøv en slik en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Tok lappen i 2012 og angrer ikkje!, kjøpte min første sykkel som var ein 2004 yamaha FZ6S Solgte den og kjøpte meg ein 04 yamaha R6 ifjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Savner kveldsturer til Geiranger! Driv3r reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Wow, det siste bildet her..! Må nesten ta å melde meg på kurs til våren, har tenkt på det en stund, men blir bare mer og mer gira for hver dag som går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Er absolutt verdt det! Jeg betaler desverre 13000 i året med kasko på min 06 gsxr1000:( Så 2900 med delkasko var billig:O 22 år med 60% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Duke 690, prøv en slik en. Kikka litt på de syntes de ikke ser no fete ut med den fronten de har, men sikkert ålreite tur sykler. Men likte cirkelig ikke utseende på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Vurderer å ta motorsykkel lappen dette året! Er ett av mine største ønsker Er vell rundt 30-40 000,- kr lappen ligger på? Mellomtung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Kikka litt på de syntes de ikke ser no fete ut med den fronten de har, men sikkert ålreite tur sykler. Men likte cirkelig ikke utseende på den. Duke 3: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46785333 Duke 4: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46800361&searchclickthrough=true Har mest sansen for Duke 3 utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Vurderer å ta motorsykkel lappen dette året! Er ett av mine største ønsker Er vell rundt 30-40 000,- kr lappen ligger på? Mellomtung 20lspper er vell mere normalt vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Duke 3: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46785333 Duke 4: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46800361&searchclickthrough=true Har mest sansen for Duke 3 utseendemessig. Må si jeg syntes det motsatte jeg da, må ta en ringerunde i henhold til forsikring når det gjelder mc også tenker jeg når våren nærmer seg og jeg har funnet mer ut av hvilken type sykkel jeg skalmgå for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå