Thomaz Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Teorien kan du jo sløyfe om du har lettlappen, oppkjøringa et cirka 1k, pluss leie for sykkelen, og så er det vel nærmere 300 for selve lappen. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Går vel noen tusen i leie og. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Var derfor jeg skrev "pluss leie", som hos meg hadde blitt rundt 1700 trur jeg Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Nesten uavhengig av hva lappen koster så er det verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Vurderer sterkt å melde meg opp til å ta mc-lappen, men må se an økonomien utover våren grunna 2år fagskole fra høsten av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Ingenting å vurdere, blir sikkert bare dyrere fremover også så er jo fint å ta den så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Tror jeg betalte 16k når jeg tok tung-lappen når jeg var 21.... Mulig det er dyrere nå med de nye regla? Er ikke sikker... Hadde bare moped fra før forøvrig, er 4 år siden nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OhYeah Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Jeg betalte rett under 9k for lettlappen og rundt 10k for mellomtung. Leie av sykkel til oppkjøring er tatt med i prisen biltilsynet ville vel ha en tusenlapp tilsammen for oppkjøringsgebyr og ny lapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Så billigt? rekner med du er på "expert" nivå då? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OhYeah Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Expert nivå? Men ja, der jeg tok det kostet det ikke mere så jeg er veldig fornøyd Har ikke angret et sekund på at jeg tok lappen på mellomtung. 1. august i år så kommer tunglappen og neste sesong blir det ny sykkel på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Hmm hørtes utrolig billigt ut! Får bare håpe på en sånn pris hos meg åg da Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Det var billig. Jeg hadde så bidt kjøre timer. Men alikevel kom det på 18. Men fikk den på under to uker så alt i alt fornøyd ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Ekstremt billig med 9-10 tusen! Med minimalt med kjøretimer og lett lappen fra før måtte jeg ut med 18. Lappen hadde jeg riktignok fire dager etter første kjøretime så fornøyd Bare finne seg sykkel nå, må ihverfall være i boks før 1.mai, faktisk fine kjøreforhold her allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Noe jeg tenkte på... Har MC vært en sportsbilerstatning for noen av dere? Altså, har dere hatt lyst på sportsbil, men etter å ha fått MC; har den lysten blitt signifikant mindre? Eller går det i begge deler selv etter å ha fått MC? Hvis dere skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Noe jeg tenkte på... Har MC vært en sportsbilerstatning for noen av dere? Altså, har dere hatt lyst på sportsbil, men etter å ha fått MC; har den lysten blitt signifikant mindre? Eller går det i begge deler selv etter å ha fått MC? Hvis dere skjønner Kan på en måte se det litt sånn. Men å kjøre sykkel er en helt annen følelse enn å kjøre bil. Men en cab med samme prestanda hadde vært gøy det og. men skal man ha bil som går like brutalt så koster det. Så en test av den første generasjon R1 å da sa han at han aldri hadde prøvd no lignende foruten kanskje Mclaren F1. Så er jo på en måte et billigere alternativ ja. Sent from space using Tapatalk - noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Noe jeg tenkte på... Har MC vært en sportsbilerstatning for noen av dere? Altså, har dere hatt lyst på sportsbil, men etter å ha fått MC; har den lysten blitt signifikant mindre? Eller går det i begge deler selv etter å ha fått MC? Hvis dere skjønner Drømmer fortsatt om en e46 m3. Men det har jeg alltid gjort En MC dekker mye av behovet mitt for sportsbil.. Ett bevis for hvor jevlig bra en moderne 1000 går: noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå