Cbrooen Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Vurderer salg av min 00 R1 for å kjøpe en 06 Gsxr 1000 K6. Noen som har prøvd en sånn. Går for å være det råeste fra Suzuki noensinne ! Sent from space using Tapatalk - Trodde det var k7 som gikk for å være den råeste? Uansett fromme sykler, men merker det lett på håndleddene etter lenge kjøring xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Sikler på BMW K1300s om dagen Evt. K1200s. Vet hva motorene er gode for, litt spissere effektkurve enn K1300GT.. Selvom fornuften sier at jeg bør begynne med en 15 tusenkr sykkel første sesongen! Kravet er jo kåpe og minimum 1000 kubikk BMW eller Suzuki Gsx(ikke GsxR). Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Stille her. Er vel fordi alle er ute å kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Her i fjorden starter oppkjøringene fra midten av mai, så er i full gang med å bli ferdig med alt av obligatorisk Landevei og svinger er jo det som er gøy, men noen voldsom læring er det kanskje ikke med sikte på oppkjøringen Så hvis noen vet om noen, eller ønsker seg en gategodkjent e36 med mye trøkk i, er det bare å kaste seg rundt å kjøpe av meg Så kan jeg handle meg sykkel til sesongen (med førerkort) starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Sjeldent innom bimmers om dagen altså, mistet faktisk totalt interessen for bil etter jeg kjøpte meg MC. Bil er bil, hehe. Har kjørt MYE den siste perioden nå, har jo vært knallvær og god stemning. Skal riktignok selge min yamaha thundercat nå, skal over på R6. Prøve å få tak i en 07-08 til en OK pris. Venter med 1000cc jeg, vil nyte 600-klassen i en periode før jeg går over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 En lastebil rygga over sykkelen min i går.. Og andre sykkelen står hos foreldra mine, gidd ikkje hente den siden eg reise på jobb på mandag. Mange fine kjøredager i vasken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Sjeldent innom bimmers om dagen altså, mistet faktisk totalt interessen for bil etter jeg kjøpte meg MC. Bil er bil, hehe. Har kjørt MYE den siste perioden nå, har jo vært knallvær og god stemning. Skal riktignok selge min yamaha thundercat nå, skal over på R6. Prøve å få tak i en 07-08 til en OK pris. Venter med 1000cc jeg, vil nyte 600-klassen i en periode før jeg går over. Jeg tok spranget fra Thundercat til R6 sist sommer. Absolutt merkbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hva syns du var den største forskjellen med overgangen? Hvilken årsmod har du forresten? Har lyst på R6 etter 2006, men prøver å se fra 07 og oppover da de første modellene hadde noen problemer som ble rettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Merkelig hvor fort 600cc blir "sløvt" egentlig... For all del, går godt! Men gir liksom ikke samme "wow-følelsen" som det gjorde i starten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Disse er så mye fetere enn R-sykler da!! http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=47896216&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=47891297&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hva syns du var den største forskjellen med overgangen? Hvilken årsmod har du forresten? Har lyst på R6 etter 2006, men prøver å se fra 07 og oppover da de første modellene hadde noen problemer som ble rettet. Største forskjellen var kjøreegenskapene, dvs hvor lettkjørt den er i svingene Du tenker tanken, så kjører sykkelen svingen. Ellers så er den "endel" hissigere på høyt turtall Dog litt slappere på lavt, kontra Thundercat'en som har en "touring" motor. Jeg har en 2003mod. Disse er så mye fetere enn R-sykler da!! http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=47896216&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=47891297&searchclickthrough=true Eller ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 "øvelseskjøring med ledsager på egen sykkel bak"... Er dette mulig? Hva må til for å få lov til å kjøre slik? Kan jeg kjøpe meg sykkel, fikse trådløs intercom med han som kjører bak meg og bare kjøre for å "øvelseskjøre"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 "øvelseskjøring med ledsager på egen sykkel bak"... Er dette mulig? Hva må til for å få lov til å kjøre slik? Kan jeg kjøpe meg sykkel, fikse trådløs intercom med han som kjører bak meg og bare kjøre for å "øvelseskjøre"? Stemmer, blir samme som med bil, bare at han kjører bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Må man ta noe kurs eller no for å kjøre? L-skilt etc? Må ledsager ha hatt førerkort i 5år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenH Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Må man ta noe kurs eller no for å kjøre? L-skilt etc? Må ledsager ha hatt førerkort i 5år? Her finner du reglene for øvelseskjøring: http://www.vegvesen.no/Forerkort/Foreropplaering/Ovelseskjoring/Motorsykkel Henta forøvrig ut skiltene på sykkelen min i dag. Fantastisk vær i dag, så nå skal jeg snart ut å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå