wicky124 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Skjønte ikke...Må jeg som er eldre enn 25 ta grunnkurs selv om jeg har førerkort B? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Ja grunnkurs for mc må man ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Dette forvirra meg: Fritak for trafikalt grunnkurs Du er friteken for trafikalt grunnkurs dersom du◾er over 25 år◾har førarkort frå før◾NB! Du må likevel ta mørkekjøring og førstehjelp før du skal kjøre opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Ringte BT jeg...de var også usikre... Men nei, men må IKKE ta grunnkurs etc om man er over 25år og har førerkort i en annen klasse Da blir det r1 på meg i helgen....gruegleder meg....hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 han bak må ha lappen i 5år og være over 25. du forran skal ha gul vest med L på ryggen, ang kommunikasjon holder det med å ringe fra tlf med trådløs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Det er ikke trafikalt du skal ha Wicky, det er et mc kurs. Ring nærmeste kjøreskole og hør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Riktig Da blir det 190hk mellom beina mine i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Det er ikke trafikalt du skal ha Wicky, det er et mc kurs. Ring nærmeste kjøreskole og hør Nei ifølge BT trengte jeg ingenting for å øvelseskjøre så lenge jeg var over 25 og hadde klasse B... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hm merkelig jeg måtte ha dette før jeg begynte å kjøre på kjøreskola. Så du skal ikke ha lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenH Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Ringte BT jeg...de var også usikre... Men nei, men må IKKE ta grunnkurs etc om man er over 25år og har førerkort i en annen klasse Da blir det r1 på meg i helgen....gruegleder meg....hahaha Godt valg! Hvilken årsmod blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Riktig Da blir det 190hk mellom beina mine i helgen Høres ut som en meget dum avgjørelse. Setter seg ikke på R1 når du ikke har lappen vettu. CrZyWiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Slettest ikke unormalt av vettet ikke står i stil til lommeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Blablabla... Man kan fint øvelseskjøre med klasse B lapp. Har gjort det masse med min far. Man har til og med lov til å kjøre på hver sin sykkel såfremt man har kommunikasjon i orden(vi bruker to Schubert hjelmer med innebygget BT handsfree, Radio og intercom som synces mot hverandre). Bare å kjøre med L hengende på ryggen Wicky wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Øvelseskjøre reglene er vell samme som bil ellers? Ledsager over 25 år og hatt lappen sammenhengende i minimum 5 år elns? Kan jeg som 20 åring kun øvelseskjøre mellomtung eller tung sykkel og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Jeg er 22 og kan hvertfall, øvelseskjøre, begynte med det allerede for 2 år siden Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå