Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Han er nok ikke hårsår, derimot helt enig! Det er som du sier et faktum at MC gir en helt annen kjøreopplevelse, derfor ingen vits å diskutere dette :D

 

Det var jo akkurat det jeg mente, MC er raskere og en mye sprekere og råere kjøreopplevelse. Ingen poeng i å påpeke det igjen og igjen.

As i said :) 

 

Kjenner jeg egentlig kunne tenkt meg å være ferdig lappen nå.. Været skriker jo etter kjøring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen å den driiiten der bråka....hahaha :P Men ja..var morro...gikk ikke så fort..Ikke kjørt sykkel på flere år... så tok det helt med ro :) Hadde tlf i lomma..knuste skjermen...merkelige saker... haha :P Ellers er jeg sliten i kroppen... R sykkel...eller sykkel generelt er sliiiit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, da får vel jeg også snike innom denne tråden for første gang da. :)

Kjøpte denne på Tirsdag,(2014 HD Night Rod Special) og stakk innom Lazy Boyz i dag for å titte litt på den. Jeg klarer nesten ikke vente til jeg får den!

Spørs om 328'n blir stående mye parkert i sommer gitt. :D :D

 

post-39612-0-82998300-1398548052_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, da får vel jeg også snike innom denne tråden for første gang da. :)

Kjøpte denne på Tirsdag,(2014 HD Night Rod Special) og stakk innom Lazy Boyz i dag for å titte litt på den. Jeg klarer nesten ikke vente til jeg får den!

Spørs om 328'n blir stående mye parkert i sommer gitt. :D :D

Gratulerer! Legg ut flere bilder(:

Dette var jo en Harley de fleste hd entusiaster var skeptiske til når den kom ut på markedet.

Grunnen var jo designet som ble for moderne mente noen.

Uansett veldig tøff bike, får er finfin sommer med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med bilder enda. var litt knot å komme til iom at den stod inntil vinduet, men slenger ved et par alikevel.

Fy å mye lekrere denne var i virkeligheten enn på bilder! :D blitt som en liten unge som venter på julenissen jeg nå.

Mange HD folk som var skeptiske, og noen er det fremdeles, da disse har en teknologi som møter dagens standard, fremfor det som "alle" kjennetegner som HD.

i mine øyne så er denne perfekt! men igjen, så er ikke jeg det "typiske" HD-entusiasten heller.

Jeg ville ikke ha R-sykkel, for det er jeg ikke voksen nok i huet til, og jeg ville ikke ha lang-gaffel chopper med apestyre, da dette ble litt for old-school for meg.

denne er en plass i mellom, og midt i blinken!

Voksne tall på denne og til å være HD, 125hk og 111nm på 300kg. det burde være plenty for en cruisesykkel. ;)

post-39612-0-89541200-1398581713_thumb.j

post-39612-0-20018900-1398581743_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...