noekult Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Hårsår? Det er ett faktum at MC gir en opplevelse bare ett fåtalls biler kan matche.Det var jo akkurat det jeg mente, MC er raskere og en mye sprekere og råere kjøreopplevelse. Ingen poeng i å påpeke det igjen og igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Han er nok ikke hårsår, derimot helt enig! Det er som du sier et faktum at MC gir en helt annen kjøreopplevelse, derfor ingen vits å diskutere dette Det var jo akkurat det jeg mente, MC er raskere og en mye sprekere og råere kjøreopplevelse. Ingen poeng i å påpeke det igjen og igjen. As i said Kjenner jeg egentlig kunne tenkt meg å være ferdig lappen nå.. Været skriker jo etter kjøring! noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Ut og råne suzuki gsx R 1000...eller no sånt....haha Skulebollen og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Ut og råne suzuki gsx R 1000...eller no sånt....haha Huff, ja det hørtes ikke noe serlig ut Du får gi lyd fra deg her, så vi vet det gikk greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Overlevde Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Hmm.. Kan vi være helt siker da? Mulig noen bare har hacket kontoen din? Men, så ryddig ut den sykkelen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Faen å den driiiten der bråka....hahaha Men ja..var morro...gikk ikke så fort..Ikke kjørt sykkel på flere år... så tok det helt med ro Hadde tlf i lomma..knuste skjermen...merkelige saker... haha Ellers er jeg sliten i kroppen... R sykkel...eller sykkel generelt er sliiiit.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Da har du en elendig kropp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Har aldri sagt noe annet...sist jeg trente var i 2001...eller 1997...husker ikke.... hahaha Tror jeg holder meg til choppere as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Helt erlig tviler jeg på at chopper er noe mindre slitsomt Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Jada, da får vel jeg også snike innom denne tråden for første gang da. Kjøpte denne på Tirsdag,(2014 HD Night Rod Special) og stakk innom Lazy Boyz i dag for å titte litt på den. Jeg klarer nesten ikke vente til jeg får den! Spørs om 328'n blir stående mye parkert i sommer gitt. :D wicky124, noekult og Cbrooen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Jada, da får vel jeg også snike innom denne tråden for første gang da. Kjøpte denne på Tirsdag,(2014 HD Night Rod Special) og stakk innom Lazy Boyz i dag for å titte litt på den. Jeg klarer nesten ikke vente til jeg får den! Spørs om 328'n blir stående mye parkert i sommer gitt. :D Gratulerer! Legg ut flere bilder(: Dette var jo en Harley de fleste hd entusiaster var skeptiske til når den kom ut på markedet. Grunnen var jo designet som ble for moderne mente noen. Uansett veldig tøff bike, får er finfin sommer med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Dårlig med bilder enda. var litt knot å komme til iom at den stod inntil vinduet, men slenger ved et par alikevel. Fy å mye lekrere denne var i virkeligheten enn på bilder! blitt som en liten unge som venter på julenissen jeg nå. Mange HD folk som var skeptiske, og noen er det fremdeles, da disse har en teknologi som møter dagens standard, fremfor det som "alle" kjennetegner som HD. i mine øyne så er denne perfekt! men igjen, så er ikke jeg det "typiske" HD-entusiasten heller. Jeg ville ikke ha R-sykkel, for det er jeg ikke voksen nok i huet til, og jeg ville ikke ha lang-gaffel chopper med apestyre, da dette ble litt for old-school for meg. denne er en plass i mellom, og midt i blinken! Voksne tall på denne og til å være HD, 125hk og 111nm på 300kg. det burde være plenty for en cruisesykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Fet sykkel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Fet sykkel!! Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå