wicky124 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Mazdak er min motorsykkel og moped venn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Ikke så digg å tenke på at jeg kunne hatt oppkjøring idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Jeg har til uka Bare sånn for å gni det inn litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Er heldigvis ikke veldig lenge til min oppkjøring heller, men hadde vært flyt å kjørt fritt allerede f.om idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Det skal være sikkert... Gruer og gleder meg blir mye prøvekjøringer første uka for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Var med en kompis og henta en sykkel idag. Fikk æren av å frakte den hjem til Oslo fra horten(: Han hadde oppkjøring fredag 16mai, men klarte stryke. Strøk på fort inn i rundkjøring og fotgjenger som skulle over veien... Et bilde av biken med meg på, kawasaki zx9r ganske modifisert! Går bra og ser bra ut, men personlig foretrekker jeg italiensk av den type sykler og gjerne v-twin. Ble heller ikke sliten av kjøring i 1.5t i strekk, er bare gsxr som man blir det av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 ^Ser digg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hadde meg en 3 timers kjøretur igår uten og merke det i ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Da hadde man tatt lappen også! Så nå er det sykkel shopping som står på lista noekult, -Erik- og M|Fjeld reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Da hadde man tatt lappen også! Så nå er det sykkel shopping som står på lista Gratulerer! Hadde en knall tur på søndag selv, med ledsager riktignok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hvordan er det å kjøre med ledsager som er...ledsager...og ikke en kompis som skal ta kyllingbeina på dekka...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Syns det er ålreit jeg, kommer litt an på hvem man kjører med. Noen liker å leke litt i svingene andre sakker farten før svingen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hvordan er det å kjøre med ledsager som er...ledsager...og ikke en kompis som skal ta kyllingbeina på dekka...? Funker kjempe bra i mitt tilfelle. Fatter er gal etter å bruke sykkelen i svingene så her er det fin flyt hele veien. Ligger riktig nok ikke langt over fartsgrenser o.l men det er noe jeg i utgangspunktet ikke tenker å drive med når jeg selv får lappen så det "plager" meg ikke Usikker på hva det vil si å ta kyllingbeina på dekka, men hvis det er snakk om burning, så har jeg aldri helt forstått det morsomme med å drive slik på MC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Kjørte du chopperen? Eller har du kjøpt deg mc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hvis det er meg du sikter til Erik, så låner jeg en Honda CBR 600f3 av ett familie medlem. Har kjørt på denne hele tiden i forbindelse med øvelseskjøring Knall god sykkel som etter hva jeg har forstått er relativt billig å forsikkre. Noen her som har erfaring med Kawasaki zx6r fra 2000-2001? Tenker litt i forhold til forsikkring og generell holdbarhet på sykkelen. f3´n er jo å regne som en "sportstourer" på lik linje med thunder-cat/ace, men hvordan er denne? Erik89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå