Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers

Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Var med en kompis og henta en sykkel idag. Fikk æren av å frakte den hjem til Oslo fra horten(:

Han hadde oppkjøring fredag 16mai, men klarte stryke.

Strøk på fort inn i rundkjøring og fotgjenger som skulle over veien...

Et bilde av biken med meg på, kawasaki zx9r ganske modifisert!

Går bra og ser bra ut, men personlig foretrekker jeg italiensk av den type sykler og gjerne v-twin.

Ble heller ikke sliten av kjøring i 1.5t i strekk, er bare gsxr som man blir det av!

post-61034-0-85799600-1400449444_thumb.jpost-61034-0-89399500-1400449453_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å kjøre med ledsager som er...ledsager...og ikke en kompis som skal ta kyllingbeina på dekka...?

Funker kjempe bra i mitt tilfelle. Fatter er gal etter å bruke sykkelen i svingene så her er det fin flyt hele veien. Ligger riktig nok ikke langt over fartsgrenser o.l men det er noe jeg i utgangspunktet ikke tenker å drive med når jeg selv får lappen så det "plager" meg ikke :) 

Usikker på hva det vil si å ta kyllingbeina på dekka, men hvis det er snakk om burning, så har jeg aldri helt forstått det morsomme med å drive slik på MC :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er meg du sikter til Erik, så låner jeg en Honda CBR 600f3 av ett familie medlem. Har kjørt på denne hele tiden i forbindelse med øvelseskjøring :) Knall god sykkel som etter hva jeg har forstått er relativt billig å forsikkre. 

Noen her som har erfaring med Kawasaki zx6r fra 2000-2001? Tenker litt i forhold til forsikkring og generell holdbarhet på sykkelen. f3´n er jo å regne som en "sportstourer" på lik linje med thunder-cat/ace, men hvordan er denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...