Skulebollen Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Kjenner til problemet med at man må ha fryktelige hastigheter for og ha det morro man bør helst ha en fjellovergang for og ha det morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Haha, kyllingbein faktisk. Det heter Chicken Strips. Bare for å forklare kort: Det er den delen av dekket som ikke blir brukt fordi du rett og slett ikke lener deg nok i en sving. Så Alt fra et par mm til 3-4 cm på yttersiden av dekket vil ha ubrukt gummi. Det vises ganske så lett hvis man ser på et bakdekk. Man kan såvidt merke det hvis man drar fingeren over dekket, men det er absolutt ingen kant eller lignende. Over her ser dere dekk med chickcen strips, helt på kanten av dekket der. Over her ser dere et annet dekk med mye mindre chicken strips. Det er egentlig en ganske fin ting å se på hvis du ønsker å forbedre sving egenskapene dine. Jeg har fått ned mine chicken strips til rundt 0,5 cm nå. Fornøyd med det siden jeg kun har kjørt i 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Har vel også mye å si hvor man kjører? Må finne knapp svingete vei da for og få ned disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Har vel også mye å si hvor man kjører? Må finne knapp svingete vei da for og få ned disse Skal nok slite å få til slikt ved pendlig på e18 (slik jeg forhåpentligvis skal snart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Skal nok slite å få til slikt ved pendlig på e18 (slik jeg forhåpentligvis skal snart)Hadde vært middels interessant å sett MC-dekk før og etter ren motorveipendling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hadde vært middels interessant å sett MC-dekk før og etter ren motorveipendling Kommer vel helt ann på hvordan man kjører på motorveien det Har du full gass rett frem, selvfølgelig blir det bare slitt i midten, men kjører du aktivt i tett trafikk(kø) så har man jo muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnA Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hadde vært middels interessant å sett MC-dekk før og etter ren motorveipendling Etter: Jeg har ca 75 km hver vei til jobb. Stusset over hvor jævlig glatt det var på tørr vei hjem den dagen bildet ble tatt... Martin1993 og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Se der ja. Takk for bildet. Du får spare de dekka til skogsveier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Har vel også mye å si hvor man kjører? Må finne knapp svingete vei da for og få ned disse Vanlig sving for man den ned nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Selvfølgelig ved å holde fartsgrensa i Norge vil man ha STORE chicken strips, da det ikke krever noe nedlegg i det hele tatt. Men på landeveier kan man lett få dem bort ved å kjøre aggressivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Jau! da fikk jeg sikra meg lappen på tung MC i går. hadde flaks med oppkjøringsdato da den ble avbestilt av en annen elev som ikke var klar, så det gikk bare 16 dager fra første kjøretime til oppkjøring. Krysse fingra for litt skikkelig godvær i sommer nå! Sykkel kjøpte jeg jo lenge før lappen, og den stod å venta når jeg kom hjem så fikk kjørt på den 17 mil med cruising i går kveld og. Her er noen bilder jeg tok når jeg vokset den forrige helg. 2014 HD VRSCDX Night Rod Special. :D:D Julianv, hermanoo90, Erik89 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Sexy sykkel as!!! Men du må senke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Sexy sykkel as!!! Men du må senke den Tanx. Neeh, kan ikke det. liker å kunne legge den ned litt i svingene og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Grattis, tøff sykkel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Ingenting er bedre enn å sette på plass en av mange Tesla-eiere! En kompis med P85+ yppa nettopp opp til kamp, gikk fint det altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå