-Erik- Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Ingenting er bedre enn å sette på plass en av mange Tesla-eiere! En kompis med P85+ yppa nettopp opp til kamp, gikk fint det altså Hvilke årsmodell har du? Går utifra at det var zx6r og ikke e46 du kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Gammel type, 1996 er det vell Ninja ja, E46 er ikke direkte sprek for å si det slik Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Skulle egentlig hente denne i helgen, men selger trakk salget av den...FUCK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 M3 cabriolet grattis med gromm sykkel, selv bestod jeg oppkjøring idag og skal hente meg sykkel på mandag. Et helvette å vente i finværet som er nå om dagen M3cabriolet og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 ZX-12R er grom! Har du fortsatt Aprilian BmwChris? Utrolig rå sykkel som jeg lenge har hatt lyst å prøve. Tror jammen meg det blir R1 til neste sesong. Funderte lenge på R6, men har grublet lenge og jeg må si jeg vet ikke om jeg gidder så tilnærmet lik effekt som jeg har nå. R6 har jo MINDRE bunndrag enn thundercaten min, og det vet jeg ikke om jeg gidder. Så etter boligkjøp blir det å finne en 07-08 R1. Har veldig lyst på crossplane, men er nok litt dyr for meg akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 ZX-12R er grom! Har du fortsatt Aprilian BmwChris? Utrolig rå sykkel som jeg lenge har hatt lyst å prøve. Tror jammen meg det blir R1 til neste sesong. Funderte lenge på R6, men har grublet lenge og jeg må si jeg vet ikke om jeg gidder så tilnærmet lik effekt som jeg har nå. R6 har jo MINDRE bunndrag enn thundercaten min, og det vet jeg ikke om jeg gidder. Så etter boligkjøp blir det å finne en 07-08 R1. Har veldig lyst på crossplane, men er nok litt dyr for meg akkurat nå. Ja lyst på zx12r, er jo sportstourer så fin sykkel for tur ned i Europa osv...Solgte apriliaen ifjor og angrer i ettertid, solgte den altfor billig. Et bilde av den når jeg hadde den. R1 er tøffe, eneste er de har aldri endret på utseende fra de kom i 2001 til idag, ikke mye forandring på design hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Er flott den aprillian altså ! Synd du solgte den, altfor lite sånne sykler på veiene. Tja, syns det var stor forbedring når R1 gikk over til å ha eksos under hekken. Fikk jo også andre lykter fra 2004 mener jeg det er. Liker også veldig godt faceliften fra 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Offroad R-sykkel. WANT. https://www.youtube.com/watch?v=ERSgFbURRNQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Offroad R-sykkel. WANT. https://www.youtube.com/watch?v=ERSgFbURRNQ Ser ikke helt poenget med den der selvom den så kul ut! Var en rar kryssning, men igjen sikkert noen som sier det om Supermotarder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Ser ikke poenget jeg heller, men fikk lyst til å prøve hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Ser ikke poenget jeg heller, men fikk lyst til å prøve hvertfall Hehe, joda det kan jeg forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Fikk lyst på denne: http://www.blocket.se/ostergotland/Honda_CBR_900RR_Fireblade_54197213.htm?ca=5&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Fikk lyst på denne: http://www.blocket.se/ostergotland/Honda_CBR_900RR_Fireblade_54197213.htm?ca=5&w=3 Tøff! Latterlig lav pris i Sverige som vanlig, men hva ville noe sånt ligget på i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Fikk lyst på denne: http://www.blocket.se/ostergotland/Honda_CBR_900RR_Fireblade_54197213.htm?ca=5&w=3 Den koster ikke mye å regge om hel. Men spørs vel hva staten sier om ombygginga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Noen som aner råd?? Sykkelen stoppet plutselig, var ekstrent lite bensin på tanken så trodde jeg gikk tørr. Fylte på bensin, sykkelen startet og fikk kjørt 30 meter der den ikke gikk helt rent, før det kom kaklelyder fra motor og den stoppet igjen. Pumpe høres ut som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå