Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers

Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

ZX-12R er grom! Har du fortsatt Aprilian BmwChris? Utrolig rå sykkel som jeg lenge har hatt lyst å prøve. 

Tror jammen meg det blir R1 til neste sesong. Funderte lenge på R6, men har grublet lenge og jeg må si jeg vet ikke om jeg gidder så tilnærmet lik effekt som jeg har nå. R6 har jo MINDRE bunndrag enn thundercaten min, og det vet jeg ikke om jeg gidder. 

Så etter boligkjøp blir det å finne en 07-08 R1. Har veldig lyst på crossplane, men er nok litt dyr for meg akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZX-12R er grom! Har du fortsatt Aprilian BmwChris? Utrolig rå sykkel som jeg lenge har hatt lyst å prøve. 

Tror jammen meg det blir R1 til neste sesong. Funderte lenge på R6, men har grublet lenge og jeg må si jeg vet ikke om jeg gidder så tilnærmet lik effekt som jeg har nå. R6 har jo MINDRE bunndrag enn thundercaten min, og det vet jeg ikke om jeg gidder. 

Så etter boligkjøp blir det å finne en 07-08 R1. Har veldig lyst på crossplane, men er nok litt dyr for meg akkurat nå.

Ja lyst på zx12r, er jo sportstourer så fin sykkel for tur ned i Europa osv...Solgte apriliaen ifjor og angrer i ettertid, solgte den altfor billig.

Et bilde av den når jeg hadde den.

post-61034-0-75210400-1401325811_thumb.j

R1 er tøffe, eneste er de har aldri endret på utseende fra de kom i 2001 til idag, ikke mye forandring på design hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flott den aprillian altså ! Synd du solgte den, altfor lite sånne sykler på veiene. 

Tja, syns det var stor forbedring når R1 gikk over til å ha eksos under hekken. Fikk jo også andre lykter fra 2004 mener jeg det er. Liker også veldig godt faceliften fra 2009. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som aner råd?? Sykkelen stoppet plutselig, var ekstrent lite bensin på tanken så trodde jeg gikk tørr. Fylte på bensin, sykkelen startet og fikk kjørt 30 meter der den ikke gikk helt rent, før det kom kaklelyder fra motor og den stoppet igjen. Pumpe høres ut som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...