Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Mange her som har intercom da? 

Bestilte meg et sett Scala Rider G9x i går, har hørt at det er det som er tingen? Iallefall det samtlige kjøreskoler i området bruker, samt sensorene til statens vegvesen... 

Greit med streaming av musikk, telefonsamtaler, radio osv :P

Er veldig int. i intercom opplegg så fortell gjerne din erfaring :)  Er det trådløse øreplugger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, Jeg kjøpte også Scala intercom, og bruker den når frøkna sitter på. funker fjell den!

det er en del funksjoner jeg ikke har satt meg inn i enda, men den er absolutt verdt penga! :)

 

var på førstegangsservice på Lazyboyz i går og. (1600km) og fikk samtidig montert sotede blinklys og varmeholker.

skal love at de varmeholkene var gull verdt når jeg havna i et realt drittvær på turen hjem!!

 

Monterte også Vance & Hines slip-on potter i dag. og DET ble lyd gitt. nesten litt mye av det gode, så får vurdere om jeg skal dempe litt.

men de ser da MYYYE bedre ut enn de originale synes nå jeg. \:D/

post-39612-0-42896700-1402614585_thumb.j

post-39612-0-18891700-1402614596_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har supertrapp. Syns det er perfekt lyd etter at jeg tok vekk demper ringa bak :-) høres ut som en ill sint Ducatti :-) toxic eksosen til Brodern, det er drøøøy lyd!

Skal ta av eksosen min å stake ut cat og bandasjere:-)

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør jeg spørre om hvilken aldersgruppe du hører til?

Bor i buskerud selv, men er veldig ofte i bærum...

Henter faktisk en kliss ny cbr600 på lørdag, og den trenger jo å få noen mil på seg ;)

Jeg er ikke eldre enn 21 år haha ikke mange med harley på den alderen :)

Stilige vance hines Potter vurderer no fra vanes & hines til harleyen min jeg også . Varmeholker hørtes digg ut , må få sendt inn min på førstegangservice jeg og så skal dem få lov å ta en titt på bakbremsa mi den piper under kjøring .?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke eldre enn 21 år haha ikke mange med harley på den alderen :)

Stilige vance hines Potter vurderer no fra vanes & hines til harleyen min jeg også . Varmeholker hørtes digg ut , må få sendt inn min på førstegangservice jeg og så skal dem få lov å ta en titt på bakbremsa mi den piper under kjøring .?

 

Jeg er 23, og kjenner en del andre i samme aldersgruppe som kjører Harley. Så du er nok ikke den eneste! Holder også til i Oslo-området, så bare å slenge seg på hvis du er keen på å kjøre litt ;) Regner med at min er kjørbar igjen i løpet av mandag/tirsdag. Men kjører forsåvidt ingen langturer da.. Holder meg stort sett i Oslo/Akershus området :) Er heller ingen "ATTGATT-rider" (stort sett halvhjelm, converse og slimfit jeans)

 

Anbefaler forøvrig www.deathtrap-customs.com (lokalisert i Ski) dersom du skal ha deler. De har det meste av custom- og slitedeler til Harley! Prisene er som regel 20-30% billigere enn Lazy boys. Men uff.. Med Harley skal man FJERNE  unødvendige deler/utstyr, ikke legge på mer... Varmeholker er fyfy  :stupid:  

 

Legger ved et bilde av min som den står nå forresten. 1995 Sportster. Forstilling m. 21 framhjul fra en 2002 1200C, senket 9cm i front og 4cm bak, Biltwell Banana sete, fjernet originale kontroller ved styret (har kun frontlys og baklys), styret er blitt kappet både i midten og endene (ca. 8cm smalere), Sparto baklys, kappet bakskjerm, Screaming-Eagle kit osv. Mangler egentlig bare å montere ny bremseslange foran, sveise sammen styret og få på de nye flake-blå holkene, så ser jeg meg ferdig for denne sessongen. Forøvrig fått kjøpt meg en stivramme i Sverige, så blir enda mer ombygning til vinteren. Målet er da å bygge en "narrow-chopper", lik Jasin Phares sin Panhead. 

 

bilde43_zpsc62fd0a3.jpg

 

jasinpharespanhead_zps21ac6211.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var da mye blankt på sykkelen til å være night rod. :)

første nighten. 06. blir å få det mer svart vinter:-)

Er ikke det brede bak hjulet samt fothvilere bak org. Noe som gjør den veldig habil i svinga.

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig int. i intercom opplegg så fortell gjerne din erfaring :)  Er det trådløse øreplugger?

Har fått testa det litt nå, funker veldig bra! 

Har enda ikke satt meg inn i alle funksjonene enda, men som intercom funker det veldig bra, og den mottar også Radio og musikk over bluetooth godt :) Når noen ringer til deg på telefon, er det bare å lage en lyd, så tar du den.. Veldig mange muligheter med talestyringa, bare man får satt seg inni den!

Ikke trådløse øreplugger, men høyttalere man fester på innsiden ved hver øre. Funker greit, og lyden er allright nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk man kjøpt seg egen sykkel! Tok 9 lange dager, deilig å slippe og låne sykkel! attachicon.gifimage.jpg

Edit, jævlig greit at det bilde la seg feil veg da!

 

Lite tips, jeg henta den nye cbr'en min i dag, med Mivv eksos. Absolutt en eksos å anbefale! Herlig snerring, men ikke bare bråk når man kjører normalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...