Thewiz Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Der fikk man kjøpt seg egen sykkel! Tok 9 lange dager, deilig å slippe og låne sykkel! Edit, jævlig greit at det bilde la seg feil veg da! Gratulerer Erik! Flott førstegangsykkel ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Scala g9? Funker disse mot alle scala-modeller? Rekkevidde? Hvor handla du? Er du glad i laban seigmenn? G9x, kjøpte hos AGMshop, tilbud til 3190,- for 2 stk, ferdig frakta Skal funke på alle modeller etter hva jeg har lest, 1.6km rekkevidde Fint med Laban Seigmenn, men foretrekker Seigedamer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Ser ut til at jeg kanskje ender opp med en sykkel om par uker...ikke helt en R-sykkel men mer en utstillingssykkel..tror jeg... siden den for det meste skal stå i garasjen så tror jeg at jeg likegreit kjøper en sykkel som SER fet ut utstilling å utstilling...er en cbr600f (tror jeg?) fra 1987... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cbr_600_f_1987.php Ser jo ut som en ganske kurrant sykkel! 6 gir, grei nybegynnereffekt, ok utseende, passe vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Haha, fet og fet. Google it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=49235848&searchclickthrough=true Hva tror folket om denne? Litt dumt og kjøpe for min del egentlig for da må jeg drøye bilkjøp litt, til jeg får solgt lettmc'en men det skal jeg nå klare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cbr_600_f_1987.php Ser jo ut som en ganske kurrant sykkel! 6 gir, grei nybegynnereffekt, ok utseende, passe vekt. utseendet er ikke det beste, men den jeg ser på er ombygd til streetfighter. Men ja... virker igrunn som en ålreit sykkel for nybegynner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Haha, fet og fet. Google it Hva mener du med det? Erden ikkeno bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Lite tips, jeg henta den nye cbr'en min i dag, med Mivv eksos. Absolutt en eksos å anbefale! Herlig snerring, men ikke bare bråk når man kjører normalt Pris og hvor kan jeg kjøpe? Ellers takker jeg, er strålende fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Noen som er interessert i en tøff moped som ikke har gått så fryktelig langt? Importerte to stykk av disse fra Husqvarna fabrikken i Italia, nypris 36 900,-. Den ene kjøpte jeg selv og brukte den gjennom mopedtiden og har den fremdeles. Den andre kjøpte min tvillingbror, han kjørte rundt 70 mil med den på 2 år, han solgte den til en kjenning i Valdres som skulle kjøpe moped til datteren sin, hun har heller ikke brukt den mye! Tipper km.stand ligger på rundt 3000km(kan ta feil her..) Min har gått en tid både med og uten trimsett og km-stand på 23 000km nå, bærer ingen preg av dette.. Deler får man av Snellingen i Oslo. Sykkelen er fra 2007 og har Minarelli AM6 motor, Marzochi opp-ned demper forran og Sachs demper bak, alltid kjørt uplombert og har et stort Husqvarna-preg. Absolutt en våt drøm for enhver 16 åring en gang i tiden. Gi meg beskjed hvis interessant, fin sykkel å øve på, virkelig lettkjørt, fin, god å kjøre. B Bildene er av min sykkel, men min brors gamle er prikk lik. Ingen av syklene har noen estetiske modifikasjoner, sykkelen kommer slik fra fabrikk. CH Racing WSM 50 Replica er dens fulle navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 I helga kjørte jeg en fin tur som kan anbefales varmt og den gikk til gaustatoppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Har hatt nesten 30 mil på sykkel idag med fruen hvorav 3 mil var på grusvei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Som bildet viser, ble vel snaue 20 mil på oss idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Bruker dere syklene til daglig?Altså til og fra jobb i regnvær etc?Eller er det kun kosekjøring i fint vær på fridager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Pris og hvor kan jeg kjøpe? Ellers takker jeg, er strålende fornøyd! Bikeshop.se har mivv, veldig rimelige priser. De sender på postrestante og trekker fra svensk moms:) Mivv er veldig bra kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå