Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Scala g9? Funker disse mot alle scala-modeller? Rekkevidde? Hvor handla du? Er du glad i laban seigmenn?

G9x, kjøpte hos AGMshop, tilbud til 3190,- for 2 stk, ferdig frakta :P Skal funke på alle modeller etter hva jeg har lest, 1.6km rekkevidde :) Fint med Laban Seigmenn, men foretrekker Seigedamer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg kanskje ender opp med en sykkel om par uker...ikke helt en R-sykkel men mer en utstillingssykkel..tror jeg... siden den for det meste skal stå i garasjen så tror jeg at jeg likegreit kjøper en sykkel som SER fet ut :P

 

utstilling å utstilling...er en cbr600f (tror jeg?) fra 1987...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips, jeg henta den nye cbr'en min i dag, med Mivv eksos. Absolutt en eksos å anbefale! Herlig snerring, men ikke bare bråk når man kjører normalt ;)

Pris og hvor kan jeg kjøpe?

Ellers takker jeg, er strålende fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er interessert i en tøff moped som ikke har gått så fryktelig langt? Importerte to stykk av disse fra Husqvarna fabrikken i Italia, nypris 36 900,-. Den ene kjøpte jeg selv og brukte den gjennom mopedtiden og har den fremdeles. Den andre kjøpte min tvillingbror, han kjørte rundt 70 mil med den på 2 år, han solgte den til en kjenning i Valdres som skulle kjøpe moped til datteren sin, hun har heller ikke brukt den mye! Tipper km.stand ligger på rundt 3000km(kan ta feil her..) Min har gått en tid både med og uten trimsett og km-stand på 23 000km nå, bærer ingen preg av dette..

 

Deler får man av Snellingen i Oslo.

 

Sykkelen er fra 2007 og har Minarelli AM6 motor, Marzochi opp-ned demper forran og Sachs demper bak, alltid kjørt uplombert og har et stort Husqvarna-preg. Absolutt en våt drøm for enhver 16 åring en gang i tiden.

 

Gi meg beskjed hvis interessant, fin sykkel å øve på, virkelig lettkjørt, fin, god å kjøre.

 

DSCF3922.jpgDSCF3923.jpgDSCF3927.jpgDSCF3941.jpgB

Bildene er av min sykkel, men min brors gamle er prikk lik. Ingen av syklene har noen estetiske modifikasjoner, sykkelen kommer slik fra fabrikk.

CH Racing WSM 50 Replica er dens fulle navn.

 

DSC02822.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...