Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers

Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

hvordan går disse? er vel ikke mulig å dra ut mer hk av disse som 2 takter?

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Jeg hadde en sånn en i 2008, kjøpte den vel når den først kom på markedet?

Den gikk ikke like bra som Aprilia RS125/Honda NSR, men disse hadde jo 2takt, og var veldig enkle å få morsomme.

Jeg monterte leovince anlegg på min, og det hjalp på lyden :P Toppfart var vel rett rundt 132 km/t på speedo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går disse? er vel ikke mulig å dra ut mer hk av disse som 2 takter?

Sent fra min D6503 via Tapatalk

De går helt greit forsåvidt, kunne gjerne gått mye bedre men den bruker knapt bensin da. Og det er perfekt for min del da jeg bruker den hverdag frem og tilbake skole. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt sykkeln min i snart 3 uker å nå må jeg begrense kjøringa mi frem til jeg får tatt service på den kjipt..... Skal ha 1600km service nå har kjørt 1950km så runder jeg veeeeldig fort 2000km når helga kommer , det blir stort sett i helgene jeg tar meg noen cruise turer med sykkel orker ikke å kjøre lengre turer i ukedagene haha.

Til helga skal prøve randsfjorden rundt hørt det skal være en fin runde flere her som hsr prøvd den eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler til nyere sykler er tydeligvis dyrt, venter på komplett sett bremseklosser fra Koed til Bmw sykkelen, i underkant av 3000kr :P I tillegg må man ha trådløst(?) serviceverktøy for å nullstille tellern for service, og det eneste de gjør hos autorisert forhandler er å bytte olje og filter :P Mye annet gjøres vel ved ulike intervaller også, men er fortsatt en motorsykkel det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skammelig er det egentlig med et bakhjul som er desidert mest slitt på midten? Mesteparten av kjøringen er jo tross alt rolig kjøring, med litt pådrag av og til...

Måtte bytte bakdekket i dag, har sikkert kjørt rundt 1000km på det, var ganske slitt når jeg handla... 

Og hvor langt ned sliter dere dekka? Jeg har kanskje kjørt det litt vell langt, men så lenge det er tørt går det jo helt fint :) Ikke det beste å kjøre med et dekk som er såpass flatt på midten, men det funker jo....

Og joda, chicken-stripes delux! Dekket er fra 2009, så har vert litt skeptisk på hvor godt det sitter, better safe than sorry :) Blir andre boller med fabrikkferskt kvalitetsdekk :P

10364056_10154307858040077_6636163804586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man kjører som bestemor.. neida man trenger ikke det. Sykkelen min har toppfart på 120 cirka, og kommer til ca 80km/t før det begynner og akse saktere. Det er noe som gjør at jeg ikke kan begynne en sving i 100 for jeg vil mest trolig ikke klare og bygge nok fart videre i svingen. Og sykkelen vil reise seg akkurat som når du ligger i svinga og bremser så retter du opp sykkelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man kjører som bestemor.. neida man trenger ikke det. Sykkelen min har toppfart på 120 cirka, og kommer til ca 80km/t før det begynner og akse saktere. Det er noe som gjør at jeg ikke kan begynne en sving i 100 for jeg vil mest trolig ikke klare og bygge nok fart videre i svingen. Og sykkelen vil reise seg akkurat som når du ligger i svinga og bremser så retter du opp sykkelen. 

ikke for å være frekk, eller tråkke på noen tær her, men det er det dummeste jeg har hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...