Skårholen Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Mye ga su for import av sykkern Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Eggen Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Noen som vil komme med tips til vasking av motorsykkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Tørr og kald sykkel, på med avfetting, la den virke litt også spyler du nederst først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Eggen Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Polering vs voks? Forstår det som at voksing bevarer lakken bedre? Mens polering er ment for litt eldre, ettersom det sliter ned lakken litt for hver gang(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Først polere, deretter vokse Er ikke det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Rubbing og polering sliper litt av lakken, voks tetter, beskytter og gir en blank, glatt overflate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Eggen Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Fått litt dreisen på det nå. Sett litt på youtube, men føler mange overdriver ekstremt, finnes jo produkter for hvert materiale på sykkelen, holder meg til forhandlerens tips foreløbig, sykelen ser hvertfall rein ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Finnes eksentriske motorsykkelførere ja.... "pusse potta for det er støv på den" mellom hver kjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Noen som vil ha billig plast rakett? http://m.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=50451399&ref=ads&myad=50451399&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Noen her som kjører supermotard eller? straks ferdig med prosjetet mitt felgene er sandblåst og lakkert nåja kjøpte dem slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Når jeg ser supermotards: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Når jeg ser supermotards: Når jeg ser supermotards: noekult og Erik89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Min video var bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 Min video var bedre... Ok.... Hvis du sier det så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå