Glenno Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Artig tråd . Den svarte på det første bilde i innlegget over er en Audi 100 LS (jubeleums model husker jeg ikke feil grunnet de blanke hjulbuelistene). Hadde en slik som en av de første bilene rett etter jeg tok lappen på 80 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Den Audien så bra ut - kunne nesten forveksles med W123 i farten. Den røde Datunen ble ikke gammel - avskiltet eller vraket i mai 1989, bare 13 år gammel. Biler ble ikke så gamle før... Fine bilder igjen awt. Fornebu-bildet var knall - en flyplass som definitivt hadde mer sjarm enn Gardermoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Irriterer meg litt at jeg ikke helt vet historien til disse bilene (og bildene) (jeg kan naturligvis bare spørre, men jeg tror ikke de helt hadde hatt sansen for at at jeg legger bildene på nett), da de var lenge før min tid. Foreldrene mine kan forøvrig ikke ha hatt den Datsunen så veldig lenge, da den ble erstattet av ny Granada på slutten av 70-tallet. Granadaen er forøvrig den første bilen jeg husker, da broren min overtok denne i 86 eller deromkring (jeg er født i 85) og hadde den noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå