Steinhar Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Huffda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Kommer med bmw E46 M3 med 816hjul hk og 927 hjul Nm;) håper på og brenne opp litt hjul;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Du som kommer fra Sortland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 MX5'n er klar for tur i år igjen.. Bare å se over væskenivåer, stramme brekket og vaske som gjenstår. Blir ikke BMW i år heller, men neste år må jeg prøve å få til noe.. (det sa jeg forøvrig i fjor også..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Dumt det er så langt, hehe hadde vært morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Noen som har muligheter til å ta en bilfrakt henger med en grom Lexus nedover? Gamle harila sin Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Du som kommer fra Sortland? Jepp- Skulle egentlig med volvoen, men den blei aldrig ferdigt;) Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Var det jeg skjønte Du kjenner vel til Bernt Johansen? Venn av meg her nede. Han kommer forresten med en BMW e3 3.0 turbo.. Hvis alt går etter planen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 BMW E3 3.0 Turbo hørtes interessant ut! Er ikke mange av de rundtom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Meget sjelden, spesielt denne som alt er godkjent på! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48913407&searchclickthrough=true Planen er at han drar for å hente i midten av neste uke, for så å dra den med oppåver til Sommertreffet neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 415 hjulhester burde funke greit på en bane som ACR med så god asfalt Sent fra min D5503 via Tapatalk Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Det dumme med hele sommertreff er jo at de driver og tøver med disse "lisensbilene" i år også, så blir det mange nok av de kan det bli lite kjøring for de som treffet opprinnelig har vært for. Jeg gidder ikke å kjøre over saltfjellet og attpåtil betale penger for å få lov til å se på noen semiprofesjonelle som kjører spor uten snev av underholdningsverdi. Og det tror jeg ikke det er så mange andre heller som gidder hvis/når treffet blir vinklet den veien. Dumt hvis Morten har blitt en pushover som lar de hijacke et artig treff og gjøre det uinteressant .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Sant nok. Heldigvis tok det ikke helt av med lisensierte biler i fjor så satser på at det ikke dukker så mange opp i år heller. 402 er og fjernet i år for å få flere kjørerunder på banen Sent fra min D5503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Var det jeg skjønte Du kjenner vel til Bernt Johansen? Venn av meg her nede. Han kommer forresten med en BMW e3 3.0 turbo.. Hvis alt går etter planen da nei det vet jeg ikke hvem er;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Å la lisensbilene kjøre på banen sammen med oss vanlige dødelige og eventuelt slippe litt færre biler utpå banen når de med lisensbiler er som værst utpå der ser jeg ingen problemer med. Men egne heat kun for de med lisensbiler syns jeg fratar oss mye kjøretid og det blir mye organisering rundt dette, særlig lørdagen hvor det er lite kjøretid i utgangspunktet syns jeg det blir litt feil. Men jeg har også hørt at lisensbilene ikke har lov til å være på banen når det er registrerte biler utpå og vice versa? Stemmer det? I såfall blir de jo nødt til å kjøre egne heat om de med lisensbiler skal få kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå