Gå til innhold

Sommertreff 2014 -10 år på ACR

W-spec
 Share

Anbefalte innlegg

Det dumme med hele sommertreff er jo at de driver og tøver med disse "lisensbilene" i år også, så blir det mange nok av de kan det bli lite kjøring for de som treffet opprinnelig har vært for. 

Jeg gidder ikke å kjøre over saltfjellet og attpåtil betale penger for å få lov til å se på noen semiprofesjonelle som kjører spor uten snev av underholdningsverdi.

Og det tror jeg ikke det er så mange andre heller som gidder hvis/når treffet blir vinklet den veien.

Dumt hvis Morten har blitt en pushover som lar de hijacke et artig treff og gjøre det uinteressant .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Heldigvis tok det ikke helt av med lisensierte biler i fjor så satser på at det ikke dukker så mange opp i år heller.

402 er og fjernet i år for å få flere kjørerunder på banen

Sent fra min D5503 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å la lisensbilene kjøre på banen sammen med oss vanlige dødelige og eventuelt slippe litt færre biler utpå banen når de med lisensbiler er som værst utpå der ser jeg ingen problemer med. Men egne heat kun for de med lisensbiler syns jeg fratar oss mye kjøretid og det blir mye organisering rundt dette, særlig lørdagen hvor det er lite kjøretid i utgangspunktet syns jeg det blir litt feil. Men jeg har også hørt at lisensbilene ikke har lov til å være på banen når det er registrerte biler utpå og vice versa? Stemmer det? I såfall blir de jo nødt til å kjøre egne heat om de med lisensbiler skal få kjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...